Carrefour zyska dostęp do technologii w e-grocery dzięki partnerstwu z Food-X Technologies Inc. 

Autor: dlahandlu.pl 16 września 2020 15:04

Carrefour zyska dostęp do technologii w e-grocery dzięki partnerstwu z Food-X Technologies Inc.  Umowa z Food-X Technologies Inc. początkowo obejmie rynek belgijski. Fot. materiały prasowe

Grupa Carrefour ogłosiła strategiczne partnerstwo z Food-X Technologies Inc., kanadyjską firmą, która opracowała najnowocześniejszą technologię do zarządzania zamówieniami żywności online. Jak ocenia Carrefour, partnerstwo to pozwoli poprawić produktywność i rentowność operacji handlu elektronicznego, a także obsługę klienta cyfrowego.

W ramach umowy na wyłączność, początkowo obejmującej rynek belgijski, Carrefour do połowy 2021 r. zintegruje w trybie SaaS (oprogramowanie jako usługa) pakiet oprogramowania Food-X Technologies obejmujący całe spektrum funkcjonalności, od przyjęcia zamówienia po dostawę ostatniej mili, w tym:  

- interfejsy programowania aplikacji (API), umożliwiające ulepszanie funkcjonalności oferowanych klientom w serwisie;
- zaawansowany system planowania i harmonogramowania zamówień oparty na sztucznej inteligencji; 
- zarządzanie operacjami dla świeżych i lokalnych produktów; 
- inteligentne algorytmy pakowania optymalizujące wykorzystanie przestrzeni w pojazdach dostawczych;  
- dynamiczną i wydajną technologię zarządzania trasami;
- zrównoważone praktyki, przewidujące redukcję ilości odpadów, opakowań z tworzyw sztucznych oraz stosowanie pojemników wielokrotnego użytku, zgodnie z celami programu Carrefour „Act for Food”.

Carrefour zbuduje w Belgii swoje centrum przygotowania pierwszego zamówienia. Będzie dostarczać produkty do sklepów oferujących usługę „click and collect”, a także zapewni dostawę do domu, obejmując tym samym całe terytorium kraju i umożliwiając Carrefour Belgium pozyskanie nowych klientów. 

Firmy planują rozszerzyć współpracę na inne obszary geograficzne. Jak informuje Carrefour, technologia Food-X będzie mogła być wdrażana nie tylko w magazynach, ale także w sklepach (tzw. modele „hybrydowe”). Carrefour i Food-X zacieśni również współpracę w zakresie technologii i rozwoju odpowiedzialnych praktyk handlu elektronicznego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6450
Ilość aktualnych ofert: 463385

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,99

  • Śr

    4,57

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.