PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

CCC stawia na cyfryzację i rekrutuje do zespołów odpowiedzialnych za #fashiontech

Autor: dlahandlu.pl 19 czerwca 2020 11:37

Grupa CCC przyjmuje kurs na #fashiontech, czyli połączenie świata mody i technologii. Firma rozbudowuje kompetencje zespołów obejmujące m.in. działania z zakresu performance marketingu, zarządzania bazami oraz analityki danych, a także aktywności cyfrowych, prac graficznych i copywriterskich. Aktualnie Grupa CCC prowadzi kilkanaście rekrutacji na stanowiska w tych zespołach.

- CCC przewidując jakie cechy i kompetencje powinien posiadać retailer przyszłości jest dziś jednym z detalistów najsilniej rozwijającym swoją obecność w kanałach cyfrowych, a pandemia spowodowała dodatkową intensyfikację tych działań. Grupa posiada już w swoim portfelu 60 platform e-commercowych na bardzo różnym etapie rozwoju. Część z nich to wewnętrze „start-upy" – informuje firma.

- Wdrożenia naszych projektów następują w większości poprzez aktywności wewnętrzne, nie outsourcing, dlatego potrzebujemy zarówno młodych talentów nastawionych na rozwój, jak i doświadczonych ekspertów kierujących się zasadą „niemożliwe nie istnieje”. CCC chcemy, by pozostało tym miejscem, gdzie spotykają się i grają w jednym zespole najlepsi na rynku. Już dziś mamy u siebie świetnych profesjonalistów w swoich dziedzinach, będących także mentorami dla osób rozpoczynających swoją drogę zawodową. Zatrudniamy także dużą grupę stażystów, spośród których „wyławiamy” najbardziej zaangażowane i utalentowane osoby. Potrzebujemy m.in. kompetencji analitycznych, cyfrowych, a także wsparcia procesów i sprzedaży poprzez działania marketingowe i wizerunkowe – mówi Marcin Czyczerski, Prezes Zarządu CCC S.A.

Zaawansowana analityka danych pozwala przewidywać i automatyzować procesy planowania asortymentu, alokacji i uzupełnienia oferty oraz przecen. Pozwala także wyciągać wnioski, rozpoznawać potrzeby konsumenta, a w rezultacie daje wiedzę jak na nie odpowiadać. Dodatkowo, w okresie lockdownu intensyfikacja komunikacji z klientami poprzez kanały cyfrowe i media społecznościowe pozwoliła na wzmocnienie zaufania do marki, co przełożyło się na poczucie bezpieczeństwa klientów po ponownym otwarciu gospodarki.

Aktualnie Grupa CCC prowadzi kilkanaście rekrutacji na stanowiska, między innymi takie jak: Mobile Content Specialist, Specjalista ds. E-commerce na Rynki Zagraniczne, Performance Marketing Specialist czy Global Marketing Manager. Potrzebni są też specjaliści wsparcia systemów, project managerowie oraz frontend developerzy. Oferty dotyczą pracy w jednej z trzech lokalizacji: Warszawie, Wrocławiu lub Polkowicach. W związku z istniejącą aktualnie sytuacją epidemiologiczną, większość procesów rekrutacyjnych odbywa się zdalnie.

E-commerce to dzisiaj już rdzeń Grupy CCC, a nie tylko jedna z przewag konkurencyjnych – firma posiada w swoim portfelu 60 platform e-commercowych, w tym aplikacji mobilnych. Do tego dodać należy usługę esize.me, czyli skanowanie stóp 3D (skanery w sklepach CCC i eobuwie.pl) lub 2D (funkcjonalność aplikacji eobuwie.pl, już niedługo dostępne również w aplikacji CCC).

Działania firmy w najbliższej przyszłości, będą polegać na rozwoju rozwiązań
e-commercowych na nowe rynki oraz koncentracji na platformach technologicznych dla e-commerce, które warunkują wyższą jakość obsługi dla klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6430
Ilość aktualnych ofert: 475954

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.