Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Chatbot Żabki w 9 miesięcy wymienił pół miliona wiadomości z klientami

Od października 2020 roku z chatbota sieci Żabka skorzystało 25 tysięcy osób, które wymieniły z chatbotami pół miliona wiadomości. Tylko w jednym dniu, podczas akcji oceniania burgerów, użytkownicy wymienili z botem w aplikacji żappka prawie 70 tysięcy wiadomości.
Reklama

W aplikacji żappka użytkownik może dodatkowo sprawdzić w ramach rozmowy z chatbotem saldo swoich żappsów lub np. to, z jakiego powodu na jego konto założona została blokada.

Integracje z systemami sieci Żabka

Boty sieci zintegrowane zostały z CRM sieci Żabka, w którym dostępne są dane konsumentów zarejestrowanych do programu lojalnościowego. Są także spięte z systemem Jira, służącym m.in do zarządzania całym procesem obsługi i ticketami zgłaszanymi przez klientów przez infolinię czy formularz kontaktowy na stronie internetowej. Integracja spowodowała, że chatboty stał się kolejnym kanałem do tworzenia przez klientów ticketów i zgłaszania pytań czy reklamacji. Te są automatycznie indeksowane w Jirze jako nowe zgłoszenia, z zaznaczeniem, że zostały wygenerowane za pomocą chatbota. Kiedy konsultant rozwiąże sprawę, poprosi o dodatkowe informacje lub zmieni status zgłoszenia, chatbot w aplikacji pokazuje użytkownikowi powiadomienie push o zmianie jej statusu z prośbą o sprawdzenie maila, zawierającego bardziej szczegółowe informacje. Narzędzie pozwala sprawdzać statusy wszystkich zgłoszonych przez danego użytkownika spraw.

Boty ułatwiają także pracę konsultantów – wszystkie informacje wpisane do chatbota przez użytkownika trafiają bezpośrednio do systemu, a do konsultanta trafia gotowy ticket. Zadanie należące wcześniej do dedykowanego teamu odpowiedzialnego tylko za odbieranie, zapisywanie i przekazywanie zgłoszeń zostało w chatach w pełni zautomatyzowane.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.