Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Comarch wdrożył oprogramowanie w hurtowni bielizny Kentex

Przed wdrożeniem nowego systemu w firmie Kentex największą trudnością w prowadzeniu działalności był brak sprawnej obsługi dużej rzeszy klientów rozsianych po całej Polsce. Zanim wprowadzono zmiany, prezentacja produktów odbywała się wyłącznie za pośrednictwem przedstawicieli handlowych, jednak dotarcie do klientów z pełną gamą oferowanych produktów było niemożliwe. Problematyczna była również obsługa zamówień, które składane były za pośrednictwem faksu, mailowo czy telefonicznie.
Reklama

W dobie automatyzacji i popularyzacji rozwiązań z zakresu e-commerce, najrozsądniejszym rozwiązaniem było stworzenie sklepu internetowego oraz wdrożenie systemu, który ułatwiłby obsługę kontrahentów. Firmę czekała niemała rewolucja - potrzebne były zmiany: zarówno te istotne dla klienta, jak i te „od kuchni”. Zautomatyzowanie procesu obsługi zamówień, jak również wdrożenie nowoczesnych sposobów prezentacji asortymentu miało pomóc zaoszczędzić zasoby, a w efekcie - usprawnić działanie firmy. Częściowe przeniesienie działalności do internetowego sklepu nie tylko odciąża przedstawicieli handlowych i pracowników, ale również pozwala rozwinąć działalność na rynkach zagranicznych. Hurtownia Kentex potrzebowała dwóch narzędzi: systemu Comarch ERP Optima oraz zintegrowanego z nim nowoczesnego, intuicyjnego Comarch e-Sklep. Rozwiązania te podjęła się wdrożyć firma CDN Partner we Wrocławiu.

Rozwiązania miały pomóc w zarządzaniu towarem i zamówieniami. Takie połączenie obejmowało m.in. przeniesienie w 80 proc. procesu odbierania zamówień z archaicznych rozwiązań do Comarch e-Sklep. Dostęp do platformy z urządzeń mobilnych oraz wyświetlanie cen uwzględniających warunki handlowe konkretnych klientów stały się udogodnieniem dla odbiorców, którzy w dobie popularyzacji urządzeń mobilnych i zakupów online stali się bardzo wymagający. 

Przeczytaj także:

Oprócz wprowadzenia wygodnego rozwiązania dla klientów hurtowni, zadbano również o zaplecze logistyczne i organizacyjne. Wdrożenie systemu Comarch ERP Optima zautomatyzowało proces sprzedaży, a odciążenie pracowników pozwoliło im poświęcić zaoszczędzony czas na przykład na poszukiwanie nowych kontrahentów. Sprawniejsze zarządzanie gospodarką magazynową, szybkie i czytelne wprowadzanie nowych produktów na rynek czy analiza preferencji klientów pozwoliły nabrać większego tempa sprzedaży. 
Wykorzystanie jednej z flag dla towaru (przemianowanej na „Kontraktacja”) w połączeniu z możliwością ustawienia braku kontroli stanów magazynowych umożliwiło klientom zamawianie towarów, które będą dostępne w przyszłości, np. za dwa sezony. Zebranie tych elementów w zamówieniach klientów umożliwiło w Comarch ERP Optima oraz BI przygotowanie analizy zbierającej wszystkie te poszczególne towary oraz złożenie przez firmę Kentex konkretnego zapotrzebowania u producentów jeszcze przed rozpoczęciem produkcji towarów, a co za tym idzie - pierwszeństwo w dostawie.

W ofercie firmy Kentex znajdują się m.in. takie wyroby jak biustonosze, figi, koszulki, szlafroki, body, piżamy, a także bogaty asortyment bielizny bezszwowej, termoaktywnej, ciążowej oraz dodatków i akcesoriów. Firma w swojej ofercie posiada aktualnie ponad 90 tys. produktów w powyższych kategoriach. 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.