Decathlon wdraża aplikację płatniczą MishiPay

Wyeliminowanie konieczności stania w kolejce było jednym z kluczowych elementów przewagi konkurencyjnej handlu internetowego w ciągu ostatniej dekady. Jednak ostatnie badania pokazują, że 72% kupujących w wieku od 17 do 44 lat korzysta z urządzeń mobilnych podczas wizyty w sklepie.
Decathlon zobowiązał się do stworzenia rozwiązania technologicznego, dzięki któremu w sklepie offline klient może skorzystać z zalet zakupów online.
- Zawsze szukamy nowych, ekscytujących sposobów, aby poprawić doświadczenie naszych klientów. Mobilne rozwiązanie płatnicze MishiPay zostało wdrożone bardzo szybko i jest łatwo skalowalne - powiedział Sybe De Graaf, dyrektor ds. technologii w Decathlonie.
Innowacyjny mobilny system samoobsługowy MishiPay to rozwiązanie, które "uwolni" pracowników z kas.
Założyciel i prezes MishiPay, Mustafa Khanwala, powiedział: - Decathlon i MishiPay łączy powszechne przekonanie, że zakupy w sklepach powinny być przyjemne dla klientów. Nasza technologia potwierdza zaangażowanie sieci w ulepszanie customer experience.