Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Decathlon wdraża aplikację płatniczą MishiPay

Decathlon wdraża mobilną aplikację płatniczą MishiPay „Skanuj, zapłać, wyjdź”. Aplikacja zostanie przetestowana w placówkach sieci w Holandii, zaczynając od Rotterdamu i Eindhoven. Dzięki technologi "Scan&Go" klienci mogą zeskanować wybrane towary i zapłacić za nie za pomocą smartfonu, a następnie opuścić sklep dzięki dezaktywacji antykradzieżowych zabezpieczeń.
Reklama

Wyeliminowanie konieczności stania w kolejce było jednym z kluczowych elementów przewagi konkurencyjnej handlu internetowego w ciągu ostatniej dekady. Jednak ostatnie badania pokazują, że 72% kupujących w wieku od 17 do 44 lat korzysta z urządzeń mobilnych podczas wizyty w sklepie.

Decathlon zobowiązał się do stworzenia rozwiązania technologicznego, dzięki któremu w sklepie offline klient może skorzystać z zalet zakupów online. 

- Zawsze szukamy nowych, ekscytujących sposobów, aby poprawić doświadczenie naszych klientów. Mobilne rozwiązanie płatnicze MishiPay zostało wdrożone bardzo szybko i jest łatwo skalowalne - powiedział Sybe De Graaf, dyrektor ds. technologii w Decathlonie.

Innowacyjny mobilny system samoobsługowy MishiPay to rozwiązanie, które "uwolni" pracowników z kas. 

Założyciel i prezes MishiPay, Mustafa Khanwala, powiedział: - Decathlon i MishiPay łączy powszechne przekonanie, że zakupy w sklepach powinny być przyjemne dla klientów. Nasza technologia potwierdza zaangażowanie sieci w ulepszanie customer experience. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum