Dr. Oetker optymalizuje działania marketingowe w chmurze

- Badania pokazują, że spersonalizowane doświadczenia klientów są niezbędne do budowania konkurencyjności w zmieniającej się gospodarce. Aż 65% z nich twierdzi, że pozostaną lojalni wobec marki, jeśli firma zaoferuje im bardziej spersonalizowane doświadczenie.
- Dr. Oetker reaguje w ten sposób na fundamentalne zmiany na rynku dóbr szybkozbywalnych: rosnącą inflację i koszty biznesowe, a także konieczność szybkiej cyfryzacji.
Dr. Oetker: Jedno wdrożenie – 40 rynków
Wdrożenie międzynarodowego centrum marketingowego opartego na rozwiązaniu Salesforce Marketing Cloud, umożliwi zespołom na ponad 40 rynkach uzyskanie 360-stopniowego widoku każdego klienta w czasie rzeczywistym. Efektem jest zwiększanie poziomu personalizacji i efektywności działań marketingowych firmy przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.
- Dzięki Salesforce możemy szybciej i wydajniej napędzać cyfrową transformację prowadzonych działań marketingowych w ujęciu globalnym. Naszym celem jest bardziej bezpośrednia interakcja z konsumentami. Marketing Cloud daje nam 360-stopniowy widok klientów, co pomaga nam lepiej zrozumieć, czego oczekują od naszych marek. Kładziemy teraz fundamenty pod ciągłe zwiększanie wydajności, trafności i optymalizację efektów naszych działań marketingowych – powiedziała Claudia Willvonseder, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu Dr. Oetker.
Nie tylko Marketing Cloud
Należąca do grupy Oetker marka Wilton, dostawca ciast, stała się jedną z pierwszych firm w grupie Oetker, która wprowadziła Salesforce Service Cloud w celu optymalizacji produktywności i jakości obsługi klienta. W ciągu najbliższych dwunastu miesięcy Service Cloud zostanie wdrożony w kilku markach grupy na całym świecie.