Działania live-sellingu w Galeriach Klif pozwoliły zwiększyć ruch w sklepach stacjonarnych
Skorzystały z tej formy promocji m.in.: Pinko, Patrizia Pepe, Liu Jo, Deni Cler, Max Mara, United Colors of Benetton, Marella, Robert Kupisz, Martes Sport, Tous, N.Nagel, Apia, Charme, Marciano Guess, Elisabetta Franchi, Luisa Spagnoli i inne.
Cykle sprzedaży live, gdzie styliści obu galerii promowali ofertę limitowaną marek segmentu wysokiego oraz kreatywne mechanizmy konwertujące użytkowników na odwiedzających, po realizacji projektu sprzedażowego dały oczekiwany, często dwucyfrowy wzrost obrotów w sklepach stacjonarnych.
- Patrzymy w przyszłość z nadzieją, ponieważ podejmowane przez nas w porozumieniu z właścicielami nieruchomości i najemcami działania przynoszą mierzalne efekty oraz bezpośrednio przekładają się na wzrost konwersji oraz zwiększone obroty w sklepach - wskazuje Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w międzynarodowej firmie doradczej Cushman & Wakefield.
- Kierunek działań skupiony na promocji i sprzedaży w Internecie, jednocześnie kierujący do zakupów w sklepach stacjonarnych, jest słuszny, dlatego będziemy go realizować z jeszcze większą częstotliwością i rozbudowanym wachlarzem benefitów dla kupujących – dodaje.
Po ponownym otwarciu galerii handlowych, cykl pokazów Moda Live Online powraca do gdyńskiej Galerii Klif. 25 lutego stylistka Katarzyna Kobiela pokaże najnowsze trendy, które królować będą w nadchodzącym sezonie wiosenno-letnim.