PARTNER PORTALU

Działania live-sellingu w Galeriach Klif pozwoliły zwiększyć ruch w sklepach stacjonarnych

Autor: dlahandlu.pl 17 lutego 2021 14:42

W 2020 roku w obu Galeriach Klif, w Warszawie i w Gdyni, zrealizowano w modelu mieszanym (Facebook, Instagram) ponad 30 projektów typu „live-selling”, które pozwoliły na wygenerowanie dobrych rezultatów sprzedażowych w obu obiektach. Dzięki zaplanowanym działaniom udało się dotrzeć z ofertą modową do  ponad miliona unikalnych użytkowników, co przełożyło się na wzrost odwiedzin oraz wzrost konwersji w sklepach, których oferta była promowana.

Skorzystały z tej formy promocji m.in.: Pinko, Patrizia Pepe, Liu Jo, Deni Cler, Max Mara, United Colors of Benetton, Marella, Robert Kupisz, Martes Sport, Tous, N.Nagel, Apia, Charme, Marciano Guess, Elisabetta Franchi, Luisa Spagnoli i inne.

Cykle sprzedaży live, gdzie styliści obu galerii promowali ofertę limitowaną marek segmentu wysokiego oraz kreatywne mechanizmy konwertujące użytkowników na odwiedzających, po realizacji projektu sprzedażowego dały oczekiwany, często dwucyfrowy wzrost obrotów w sklepach stacjonarnych.

- Patrzymy w przyszłość z nadzieją, ponieważ podejmowane przez nas w porozumieniu z właścicielami nieruchomości i najemcami działania przynoszą mierzalne efekty oraz bezpośrednio przekładają się na wzrost konwersji oraz zwiększone obroty w sklepach - wskazuje Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w międzynarodowej firmie doradczej Cushman & Wakefield.

- Kierunek działań skupiony na promocji i sprzedaży w Internecie, jednocześnie kierujący do zakupów w sklepach stacjonarnych, jest słuszny, dlatego będziemy go realizować z jeszcze większą częstotliwością i rozbudowanym wachlarzem benefitów dla kupujących – dodaje.

Po ponownym otwarciu galerii handlowych, cykl pokazów Moda Live Online powraca do gdyńskiej Galerii Klif. 25 lutego stylistka Katarzyna Kobiela pokaże najnowsze trendy, które królować będą w nadchodzącym sezonie wiosenno-letnim.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8692
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.