EEC2020: IT to dzisiaj menedżerowie, którzy edukują całą organizację
- Obserwuję jaką rolę IT pełni w organizacjach. IT dział to już nie są ludzie z helpdesku i outlooka, to są menedżerowie, którzy edukują całą organizację, poszukują rozwiązań problemów biznesowych - mówiła podczas XII EEC w Katowicach w ramach debaty zatytułowanej "Marketing w cyfrowym świecie" Magdalena Chudzikiewicz, członek zarządu Polska Press Grupa.
- Jesteśmy firmą, która przeszła dużą transformację, wywodzimy się z prasy, ale nasze media są prowadzone w nietypowy sposób, z dużym naciskiem na lokalność. Dzisiaj mamy 18 mln realnych użytkowników i 1 mld odsłon – które generujemy na kilku tytułach lokalnych w całej Polsce. Cały czas rośniemy organicznie, bez akwizycji. Obserwujemy przyrosty użytkowników i odsłon. Co roku rośniemy na odsłonach ok. 20 proc. - mówiła podczas panelu Magdalena Chudzikiewicz.
Przeczytaj także:
I dodała, że podczas Covid-19 nasze produkty, treści cieszyły się jeszcze większym zainteresowaniem niż przed pandemią. - Rynek reklamowy online wygenerował 4 proc. wzrost w tym czasie. My zarabialiśmy i zarabiamy, również podczas covidu, na displayu. Nasze służby sprzedażowe „analogowe” przez lockdown nieco spowolniły, jednak dzięki „Programmatic” obserwowaliśmy ponad przeciętne wzrosty sprzedaży naszych przestrzeni reklamowych - przyznała.
Magdalena Chudzikiewicz. dodała podczas EEC 2020 w Katowicach, że podczas Covidu Polska Press Grupa nauczyła się optymalizować ofertę dla klientów, dostarczać jak najlepszych użytkowników w dobrej cenie. - Covid to była dla nas wielka lekcja i nauka jak zagospodarować ogromną ilość użytkowników na odsłonach. W pierwszym kwartale zanotowaliśmy blisko 10 proc. wzrost na onlinie - mówiła w ramach panelu "Marketing w cyfrowym świecie" na EEC 2020 w Katowicach.
Przeczytaj także:
- W naszej firmie mamy ogromne ssanie na digital, cyfryzację, ale nie ukrywam, że zajęło nam sporo czasu, żeby zrozumieć, że jest to istotne. Dzisiaj jedynie wyjątki w naszej firmie nie nadążają za cyfrowym trendem. Pracownicy po prostu w to uwierzyli. Poza tym obserwuję jaką rolę IT pełni w organizacjach. IT to już nie są ludzie z helpdesku i outlooka, to są menedżerowie, którzy edukują całą organizację, poszukują rozwiązań problemów biznesowych. Choć oczywiście poziom cyfryzacji wśród reklamodawców jest nadal zróżnicowany – dodaje Magdalena Chudzikiewicz.
Ekspertka zapewniła, że warto zainwestować w dane. Jej zdaniem wejście w dane, w świat cyfrowy i spojrzenie na nie i łączenie tych danych na różnych poziomach przynosi niesamowite efekty.
Magdalena Chudzikiewicz była prelegentką debaty „Marketing w cyfrowym świecie”, która odbyła się 3 września w ramach EEC 2020.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Cz 21:06 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- Cz 20:19 Eksperci: telepraca wpłynie na wzrost dzietności w Europie
- Cz 19:52 Prezes AB InBev: nawyk picia piwa w domu pozostanie po złagodzeniu restrykcji
- Cz 19:49 Amazon krytykowany za wycofanie książki polemizującej z 'ideologią...
- Cz 19:34 Listonic: Lidl, Biedronka i Auchan wśród najpopularniejszych sieci handlowych
- Cz 19:08 Supeco zastąpił Carrefour Market w Czechowicach-Dziedzicach
- Cz 17:56 Cofix - koncept kawiarni, który rozwija się na polskim rynku
- Cz 17:50 300 nowych produktów żywnościowych wprowadzono do małych sklepów
-
Biedronka walczy w UE o soki Riviva
-
Założenia kodeksu: Franczyzobiorca będzie mógł rozwiązać umowę za 3...
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Rossmann otworzył 1500. drogerię. Sieć zainwestowała dotychczas 1,16 mld zł
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 LPP podwaja powierzchnię w Fashion Lab
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.