PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu
  • Partner portalu

Ekspert: Bezobsługowe sklepy forpocztą automatyzacji

Autor: dlahandlu.pl 14 października 2019 09:28

Najlepszym przykładem na to, jak zmienia się rynek IT i oczekiwania z nim związane jest zupełnie bezobsługowy lub inaczej – całkowicie samoobsługowy sklep, który został niedawno otwarty w Poznaniu. Nie pracują w nim ludzie, wszystkie ich dotychczasowe zadania zostały zautomatyzowane. Świat zmierza ku automatyzacji i jest to trend, który raczej się już nie odwróci - uważa Maciej Kabaciński, dyrektor pionu HR w firmie Quercus.

- Sztuczna inteligencja coraz silniej zaznacza swoją obecność w naszej codzienności, choć często zupełnie tego nie zauważamy. A to dlatego, że w IT obecnie ogromną wagę przywiązuje się do user experience (UX), zakładając, że narzędzia powinny być intuicyjne w obsłudze. To ważne tym bardziej, że gros czynności wykonujemy obecnie na niewielkich wyświetlaczach smartfonów, więc interfejsy programów i aplikacji powinny być dostosowane przede wszystkim do urządzeń mobilnych - mowi ekspert.

Wbrew pozorom ma to znaczenie nie tylko w przypadku aplikacji, z których korzystamy prywatnie. Także rozwiązania dla biznesu muszą być dostosowane do oczekiwań rynku. - Boty obsługują dziś również niektóre zadania związane z HR, np. przyjmują zgłoszenia od pracowników, wnioski o urlop, udzielają informacji o saldzie urlopu itd. Podobnie jak te wykorzystywane w mediach społecznościowych – mają za zadanie prowadzić dialog z pracownikiem i ułatwić mu uzyskanie informacji - dodaje Maciej Kabaciński.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,59

  • Śr

    2,70

  • Min

    2,15

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7834
Ilość aktualnych ofert: 472067

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.