Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Flash – Carrefour proponuje nowy format automatycznego sklepu

Carrefour wymyślił nowy format całkowicie zautomatyzowanego sklepu, przy współpracy z technologicznym amerykańskim start-upem AiFi. Sklep Flash działa we francuskim Massy, ma powierzchnię 56 m² i sprzedaje 1500 produktów, głównie ekologicznych, a także produktów suchych i świeżych - informuje portal ISN Magazine, za lsa-conso.fr.
Reklama

Przez okres testowy, który potrwa sześć miesięcy, dostęp do sklepu będą mieli tylko pracownicy i współpracownicy w grupie.

Punkt sprzedaży, opracowany z wykorzystaniem technologii AiFi, jest pełen czujników (RFID) podłączonych do kamer. W ten sposób koszyk jest wykrywany automatycznie, a płatności można dokonać kartą kredytową, telefonem komórkowym z aplikacją Carrefour Pay lub za pomocą rozpoznania twarzy wcześniej zarejestrowanych pracowników.

Na zdjęciu opublikowanym online przez pracownika spółki widzimy, że sklep składa się z dwóch części: bardziej zamkniętej, w której odbywa się kompletowanie koszyka oraz części, w której dokonuje się płatność za zakupy.

Hasło sklepu to: „Twoje zakupy w mgnieniu oka”.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.