Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Interaktywne lustra Abyss Glass zrewolucjonizują rynek?

W czasie European Start-up Days (ESD) można się było "przejrzeć" i przyjrzeć innowacyjnym lustrom katowickiego start-upu Abyss Glass. Jak działa wynalazek i jakie wiąże z nim nadzieje, mówi Jakub Kapuścik, CTO (Chief Technology Officer) firmy.
Reklama

Jakub Kapuścik podkreśla, że gdy on i jego koledzy zaczynali projekt biznesowy pod tytułem "nasza własna firma", lustra były tylko jednym z kilku pomysłów. Wydały się najbardziej trafionym, co po kilku latach udało się sprawdzić. 15 maja na gali kończącej pierwszy dzień European Start-up Days odebrali wyróżnienie w konkursie Start-up Challenge.

AbyssGlass to lustra interaktywne. Potrafią odczytywać informację o użytkowniku i wyświetlać skierowaną do niego informację. Przekaz jest spersonalizowany, więc potencjał marketingowy rozwiązania jest bardzo duży.

Jak zaznaczają na swoim Facebooku Kapuścik i jego koledzy z firmy, najnowsze użycie ich lustra miało miejsce w Budapeszcie. AbyssGlass promowało w węgierskiej stolicy znaną kosmetyczną markę Inglot.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.