Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Jak remodeling sklepu wpływa na zwiększenie sprzedaży? - #ColoursFactoryMasterclass

Pomimo szybkiego rozwoju zakupów online, sklepy stacjonarne mają i będą się miały bardzo dobrze. Wszyscy obserwujemy to, jak handel detaliczny zmienia się z każdym rokiem. Według The Retail Doctor klienci coraz częściej szukają jakościowych, fizycznych  doświadczeń zakupowych, których nie mogą znaleźć w Internecie.

Sklepy stacjonarne zyskują coraz większą kontrolę nad doświadczeniami swoich klientów. Natomiast przebudowa sklepu może być ważnym elementem w procesie budowy rozpoznawalności marki oraz zwiększeniu sprzedaży.

W dalszym ciągu proporcja przychodów kanału offline do kanałów online jest korzystniejsza dla zakupów stacjonarnych. Ważnym elementem jest również to, że klienci kupujący w tradycyjnych sklepach, zazwyczaj wydają więcej, niż pierwotnie planowali. Oznacza to, że sprzedaż fizyczna ma swoje niewątpliwe zalety w porównaniu z zakupami online.

Wprowadzając zmiany, planując przeorganizowanie swoich powierzchni handlowych, warto uwzględnić stopniowe przeprowadzanie prac, tak aby klienci byli świadkami zmian.  Przeprowadzenie remodelingu w tle, oprócz utrzymania przychodów, pozwoli klientom obserwować zmiany i zainteresować się trwającą przebudową. Postępuj tak, aby zapewnić płynny proces przebudowy przy zachowaniu w miarę regularnych godzin pracy.

Warto kierować się poniższymi wskazówkami.

  • Jasno komunikuj się ze swoimi klientami i pracownikami. Poinformuj wszystkich zainteresowanych o planach zmian i harmonogramie ich wprowadzania. To pozwoli każdemu stopniowo się do nich przygotować.
  • Podziel całość pracy na etapy. Nadaj priorytety poszczególnym elementom. To pozwoli Ci sprawnie zarządzać efektywnością prac i nie będzie kolidowało z prowadzeniem codziennych działań handlowych.
  • Uważnie zaplanuj całość działań. Wybieraj dogodne pory roku na większe przebudowy. Uwzględnij sezonowość i wyższą częstotliwość odwiedzin Twoich sklepów w określonych miesiącach.
  • Zadbaj o bezpieczeństwo pracowników oraz klientów. Zapewnij swobodny przepływ osób. Upewnij się, że zostały prawidłowo wyznaczone bariery i strefy.
  • Jeśli to tylko możliwe, dokonuj prac związanych z przebudową poza godzinami pracy sklepu. Zapewni to większą swobodę przebudowy i zwiększy jej efektywność. 

Wykorzystaj gotowe schematy, dzięki którym powstanie nowoczesna przestrzeń handlowa, odpowiadająca na potrzeby odwiedzających. Połączenie dobrze zaplanowanych ścieżek klientów z marketingiem sensorycznym, odpowiednio dobranym światłem czy dobrze zaplanowanym merchandisingiem, pozwoli wygrać z konkurencją.

Stworzenie sklepu, który wyeksponuje zalety tradycyjnej sprzedaży detalicznej i będzie spójny z marką, będzie istotną konkurencją dla sklepów online. Na blogu i social mediach Colours Factory dostępnych jest mnóstwo inspiracji i praktycznych wskazówek. Zachęcamy do systematycznych odwiedzin.

Potrzebujesz przebudowy w sieci sklepów? Sprawdź, dlaczego warto wybrać ekspertów Colours Factory. Skontaktuj się z nami. 

  • Wykonujemy usługi kompleksowo (druk, konfekcjonowanie, wysyłka i montaż)
  • Produkujemy cały asortyment od A do Z
  • Mamy ponad 15 lat doświadczenia 
  • Obsługujemy zarówno rynek polski, jak i rynki europejskie 
  • Pracujemy z największymi sieciami
  • Mamy dostęp do surowców, dzięki czemu zapewniamy ciągłość i jakość realizacji 
  • Oferty wysyłamy od 48 do 78 godzin od złożenia zapytania 
  • Zapewniamy dużą elastyczność podczas realizacji 
  • Realizujemy niestandardowe zlecenia 
  • Instalacji dokonujemy w czasie otwarcia sklepu lub po jego zamknięciu
  • Obsługujemy otwarcia nowych sklepów lub ich przebudowy
  • Posiadamy oferty również dla małych i średnich firm

 


linkedin  facebook   instagram   www 

 

O autorze:Sebastian Śnieciński CMO w Grupie Colours Factory, tworzy i wdraża strategie osnute planami dla marek takich jak Drukomat.pl i Colours Factory. Lubi ludzi, dźwięki, fotografie, nowe media i technologie. Od zawsze uzależniony od kreatywnej pracy, muzyki, a od jakiegoś czasu też od Instagrama.
O autorze:Sebastian Śnieciński CMO w Grupie Colours Factory, tworzy i wdraża strategie osnute planami dla marek takich jak Drukomat.pl i Colours Factory. Lubi ludzi, dźwięki, fotografie, nowe media i technologie. Od zawsze uzależniony od kreatywnej pracy, muzyki, a od jakiegoś czasu też od Instagrama.

 

 

 

 

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum