Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Kaufland będzie komunikował się z pracownikami za pomocą aplikacji

Kaufland uruchomił aplikację mobilną Kaufland Connect – platformę wymiany informacji, integracji oraz specjalnych akcji dedykowanych pracownikom.
Reklama

Z perspektywy pracowników komunikacja wewnętrzna w czasie pandemii powinna być przede wszystkim transparentna, zrozumiała i priorytetowa.

Dotychczas informacje przekazywano głównie za pomocą standardowych kanałów komunikacji, takich jak spotkania wewnętrzne, intranet, magazyn pracowniczy „Kaufland News” czy ulotki i plakaty. Nowa platforma oferuje mobilny dostęp do najświeższych materiałów na temat życia firmy, dzięki czemu bez przeszkód mogą korzystać z niej także osoby zatrudnione w sprzedaży oraz centrach logistycznych.

Kaufland Connect stanowi źródło informacji o naszej firmie, a także podejmowanych przez nią działaniach. - W aplikacji przewidzieliśmy przestrzeń do dyskusji na bieżące tematy, zapewniając użytkownikom możliwość komentowania wszystkich opublikowanych newsów. Priorytetowo potraktowaliśmy jednocześnie aspekt integracyjny. Dzięki funkcji filtrowania i wyszukiwania każdy może łatwo znaleźć zarejestrowanych współpracowników, a następnie skontaktować się z nimi na czacie indywidulanym lub grupowym. Użytkownicy mogą również udostępniać posty w zakładce społecznościowej K-Familia, a także brać udział w akcjach specjalnych, tj. konkursy czy ankiety – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.