Łukasz Woźnica dołącza do Strix

Łukasz Woźnica jest praktykiem biznesu i znawcą branży e-commerce. Od 2007 roku wspierał rozbudowę biznesową firm z szerokiej palety branż (finansowej, ubezpieczeniowej, FMCG, przemysłowej, IT security). W ostatnich latach, pracując dla marki Apifonica, Woźnica wprowadzał u partnerów tej marki rozwiązania z do komunikacji bezpośredniej (takich jak VB, SMS) oraz optymalizacji i automatyzacji obsługi działów Customer Service i Call Centre.
Czym zajmuje się Strix
Strix powstał w 2009 roku w Krakowie i jest dziś jedną z najbardziej rozpoznawalnych agencji e-commerce w Polsce. Strix budował sklepy internetowe dla takich marek na polskim rynku jak Castorama, Decathlon, Modivo czy Tous. Agencja opracowuje rozwiązania dla środowisk AdobeCommerce, Magento i Shopware. Specjaliści Strix rozwijają i obsługują bardzo zaawansowane platformy e-commerce, w tym najprężniej rozwijające się w ostatnich latach rozwiązania typu headless.
W lipcu br. marka połączyła się w jedną organizację biznesową z holenderskim ShopWorks, budując ogólnoeuropejską agencję, zatrudniającą ponad 160 doświadczonych specjalistów. Integracja obu marek oznacza dla Strix otwarcie na zupełnie nowe rynki i ekspansję w krajach Europy Zachodniej.