Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Mastercard i SumUp chcą zwiększyć liczbę placówek przyjmujących płatności elektroniczne

Mastercard i SumUp nawiązały współpracę, która ma zwiększyć liczbę placówek przyjmujących płatności elektroniczne w 27 krajach Europy, w tym w Polsce. W ciągu kolejnych pięciu lat obie organizacje umożliwią przyjmowanie płatności kartą kilku milionom mikroprzedsiębiorców oraz małych i średnich firm.
Reklama

Dzięki współpracy Mastercard i SumUp przedsiębiorcy będą mogli używać czytników kart SumUp do przyjmowania płatności realizowanych kartą lub inteligentnymi urządzeniami mobilnymi. .

– Skala tej współpracy istotnie zwiększy liczbę punktów sprzedaży przyjmujących płatności elektroniczne. Małe firmy to fundament gospodarki, a nasza wspólna inicjatywa pozwoli im rozwijać się szybciej dzięki temu, że będą lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów – mówi Jason Lane, wiceprezes Mastercard ds. rozwoju rynku w Europie.

W wielu krajach, w tym w Polsce, większość płatności wciąż odbywa się za pomocą gotówki, szczególnie w segmencie małych firm. 

Zarówno Mastercard, jak i SumUp, są partnerami programu Polska Bezgotówkowa oraz wspierają inne inicjatywy zwiększające dostęp firm i konsumentów do płatności elektronicznych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.