Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

MediaMarkt z wirtualnym Tech-Ekspertem

MediaMarkt wprowadził wirtualnego tech-eksperta, wkraczając tym samym na nowy poziom komunikacji.
Reklama

Co chwilę zaskakując nas nowymi trendami. Jednym z nich jest powstanie wirtualnych influencerów, którzy zdobywają coraz większą popularność, szczególnie w krajach azjatyckich.

Wirtualny influencer? 

To cyfrowa postać wykreowana na człowieka. Stoi za nim twórca odpowiadający za jego wygląd, zachowania oraz treści prezentowane przez awatara na swoim portalu. Firmy świadome tego trendu tworzą własnych bohaterów lub współpracują z już istniejącymi, „niezależnymi” influencerami przy kampaniach reklamowych. Z tym interesującym zjawiskiem możemy się spotkać coraz częściej również w krajach europejskich.

,,W MediaMarkt zawsze sięgamy po innowacyjne rozwiązania w różnych obszarach naszej działalności. Zależy nam na budowaniu i utrzymywaniu trwałych relacji z użytkownikami nowych technologii, kreowaniu jak najlepszych doświadczeń zarówno w kontaktach z naszą marką, jak i nowoczesną elektroniką. Dlatego właśnie stworzyliśmy postać, która będzie mogła dzielić się szerzej wiedzą technologiczną oraz wspierać użytkowników w obszarze nowych rozwiązań. Pasja i zaangażowanie Media Marka mają realną wartość dla fanów technologicznych.  – mówi Magdalena Nafalska-Knieć, Brand Strategy and Marketing Planning Manager w MediaMarktSaturn Polska.

Kim jest MediaMarek?

Marek to 35-letnia wirtualna, męska postać, przed którą nowe technologie nie mają żadnych tajemnic. Zna najnowsze trendy i lifehacki, a jego rekomendacje pomagają ułatwić życie oraz doświadczać więcej i mocniej. Prezentuje się zawsze w jednej ze swoich stylizacji w modnych odcieniach czerwieni. Jego osobowość to połączenie najlepszych cech influencerów technologicznych - jest źródłem informacji o nowinkach, promocjach i smart shopping.

Nowy członek zespołu – Media Marek będzie wspierał markę w jej komunikacji w mediach społecznościowych, będąc bliżej fanów marki.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum