PARTNER PORTALU

Merservice i Maison&Partners z nową ofertą badań konsumenckich

Autor: EK 15 czerwca 2021 09:33

Merservice i Maison&Partners z nową ofertą badań konsumenckich fot. Merservice ma nową ofertę badań shopperowych


Spółka Merservice z Grupy OEX poszerzyła ofertę o badania shopperowe. Dzięki współpracy z Maison&Partners i Eyetracking Solutions techniki wykorzystywane podczas badań obejmą między innymi eyetracking, śledzenie ścieżki klienta w sklepie czy wywiady konsumenckie. Pozyskane w ten sposób dane pomogą firmom zoptymalizować sprzedaż w handlu tradycyjnym.

Badania shopperowe obejmują między innymi ocenę zachowań konsumentów, poziom zainteresowania produktami, prawidłowość ekspozycji asortymentu oraz skuteczność działania materiałów POS. Dzięki wyposażeniu grupy respondentów w specjalne okulary i zastosowaniu kamer, pozyskane w punkcie sprzedaży dane są bardziej szczegółowe.
Stawiamy na zapewnienie w pełni naturalnych warunków. Zastosowane technologie pozwalają na obserwację ścieżki zakupowej, interakcji z produktem oraz procesów decyzyjnych, które podejmują konsumenci podczas wizyty w sklepie. Specjalnie dobrana grupa respondentów jest wyposażona w okulary, które zapisują dane o tym, jak badani poruszali się po sklepie, jakie produkty były w polu ich zainteresowania i ile czasu poświęcili na te czynności. - mówi Izabela Rudak, Managing Partner z Maison&Partners.
Stosowane w tego typu badaniach pomiary wykorzystują różne zmienne, na przykład takie jak dłuższe skupianie wzroku na konkretnych polach, czy liczba powrotów wzroku do danego punktu. Mierzą w ten sposób zainteresowanie produktami. Równolegle do badań eye-tracking prowadzone jest także śledzenie ruchu głowy konsumenta.
Podczas zbierania danych stosuje się również specjalną kamerę wykorzystującą algorytmy AI. Jest ona niewidoczna dla konsumentów. Zarejestrowany obraz zostaje wykorzystany do kategoryzowania konsumentów ze względu na wiek oraz płeć. Następnie dane te są zestawiane z zachowaniami kupujących, m.in. czasem spędzonym w punkcie sprzedaży, obraną trasą podczas ścieżki zakupowej w sklepie czy też obserwacją konkretnych produktów.

Rozwiązanie pozwala spojrzeć oczami konsumenta na ofertę produktów i ich ekspozycję, a przy tym usprawnić działania marketingowe, jak również zoptymalizować działania wsparcia sprzedaży w sklepach - dodaje Magdalena Trzcińska, wiceprezes zarządu Merservice.
Oprócz badań shopperowych Merservice świadczy także usługi outsourcingu sił sprzedaży, merchandisingu oraz wsparcia sprzedaży w e-commerce tzw. e-merchandising.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9581
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,69

  • Śr

    3,03

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.