Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Netwise chce zaskoczyć rynek nowym produktem

Netwise, polski integrator rozwiązań CRM zamknął pierwszy kwartał 2022 roku z wynikami o około 40% lepszymi niż w analogicznym okresie w ubiegłym roku. To trzeci rok z rzędu, gdy firma raportuje rekordowe zyski w pierwszym kwartale.
Reklama

Przychody netto ze sprzedaży w Q1 2022 wzrosły o 25% vs. Q1 2021, a zysk netto osiągnął ponad 1 mln PLN w Q1 i wzrósł o 40% vs. Q1 2021.

Główną specjalizacją Netwise S.A. są systemy CRM i aplikacje biznesowe. Spółka jest również polskim pionierem systemów PRM (Partner Relationship Management) które usprawniają pracę firm funkcjonujących w modelu franczyzowym i partnerskim. Dwa pandemiczne lata przyspieszyły procesy digitalizacji w organizacjach działających w takich modelach. Przekłada się to na coraz większe zainteresowanie klientów platformami, które m.in. usprawniają komunikację między franczyzodawcą i franczyzobiorcami oraz umożliwiają monitoring wyników sprzedaży w czasie rzeczywistym.

Rośniemy i mamy ambicje oraz plany, by robić to nadal. Wspiera nas w tym dobra reputacja, jaką mamy u naszych klientów, a także to, że potrafimy przyciągać do firmy najlepszych ekspertów w obszarze CRM – uważa Jakub Skałbania, Chief Growth Officer i członek zarządu Netwise S.A. - Nasza strategia na następne miesiące ma parę poziomów. Mogę tylko zdradzić, że już niedługo znów będziemy mogli zaskoczyć rynek naszym kolejnym ruchem, jakiego w polskim CRM jeszcze nie było - podkreśla.

Rynek CRM na świecie cały czas rośnie. W Stanach Zjednoczonych wzrost 2021 vs. 2020 wyniósł +9%, a szacowany CAGR (skumulowany roczny wskaźnik wzrostu) do 2028 roku wynosi ponad 12%.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum