Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Open Loyalty przeznaczy 2,3 mln euro na rozwój technologii fintech

Open Loyalty, europejski startup stworzony w firmie Divante z Grupy OEX, przeznaczy 2,3 mln euro na rozwój nowej technologii fintech - lojalnościowej karty płatniczej opartej o blockchain. 1,3 mln euro inwestycji będzie pochodziło z dofinansowania Narodowego Centrum Badań i Rozwoju - polskiej instytucji, która wspiera innowacyjne projekty badawcze. Pozostała część finansowania będzie pochodziła ze środków własnych Divante.
Reklama

Open Loyalty to platforma lojalnościowa nowej generacji oparta o podejście API-first oraz headless. Dzięki modułowości tego rozwiązania, marki mogą wdrażać spersonalizowane programy lojalnościowe w dowolnym kanale komunikacji, wykorzystując różne mechaniki lojalizacji i gamifikacji klientów. Z Open Loyalty korzystają już firmy z różnych branż działające na całym świecie, m.in. ALDO, Warba Bank czy Prudential.
- Zdecydowaliśmy się jeszcze bardziej połączyć mechanizmy płatności mobilnych i programów lojalnościowych. Chcemy, by technologia lojalnościowych kart płatniczych otworzyła najlepszym markom nowe możliwości angażowania klientów. – powiedział Karol Bzik, współzałożyciel Open Loyalty.
Wraz z nowo rozpoczętym projektem badawczym firma stawia strategiczny krok w stronę rozwiązań klasy fintech. - Aplikacje do płatności mobilnych, odroczone płatności, mikrokredyty czy wewnętrzne kryptowaluty stają się standardem rynkowym. Dofinansowanie przyspieszy nasze prace nad badaniami i rozwojem technologii lojalnościowych kart płatniczych, z wykorzystaniem blockchain i uczenia maszynowego. Dzięki temu, klienci Open Loyalty otrzymają rozwiązanie, które pozwoli im wprowadzić własną walutę, sposób płatności oraz program lojalnościowy wspomagany sztuczną inteligencją. W rezultacie lojalność i płatności wejdą na zupełnie nowy poziom - dodaje Cezary Olejarczyk, współzałożyciel Open Loyalty
W najbliższym czasie Open Loyalty skoncentruje się na dopracowaniu nowej technologii oraz wdrożeniu projektów pilotażowych we współpracy z firmami z branży retail.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum