Płatności urządzeniami ubieralnymi podbiją rynek? SwatchPAY wchodzi do Polski

Autor: dlahandlu.pl 14 grudnia 2020 11:27

Płatności urządzeniami ubieralnymi podbiją rynek? SwatchPAY wchodzi do Polski fot. materiały prasowe

SwatchPAY to nowa metoda płatności bezgotówkowych. Po debiucie w Chinach, Szwajcarii oraz w kilku innych krajach europejskich, usługa jest teraz dostępny również w Polsce.

SwatchPAY! umożliwia płatności zbliżeniowe za pomocą radiowego chipu NFC (Near Field Communication) wbudowanego w zegarek. Aby dokonać transakcji, wystarczy zbliżyć zegarek do terminala POS (podanie numeru PIN jest konieczne tylko w przypadku zakupów powyżej 100 zł). Następnie czytnik kart pobiera informacje o płatności z chipa w zegarku i gotowe.

- Płatności zbliżeniowe jeszcze nigdy nie były tak popularne. Tym bardziej cieszymy się, że wraz z naszymi niezawodnymi partnerami z Alior Bank, Getin Bank i Mastercard wprowadzamy na polski rynek technologię SwatchPAY – mówi Bernardo Tribolet, Wiceprezes ds. Marketingu w Swatch International. 

- Polscy konsumenci są coraz bardziej ucyfrowieni, a od innowacji i technologii, z których korzystają na co dzień, oczekują przede wszystkim wygody i bezpieczeństwa. Obydwie te cechy gwarantują płatności zegarkiem. Dzięki technologii tokenizacji dane karty płatniczej zapisanej w zegarku są całkowicie bezpieczne. Jak wynika z badania Mastercard, pod względem liczby tego typu płatności zajmujemy piąte miejsce w Europie. Dzięki udostępnieniu rozwiązania SwatchPAY w Polsce, kolejni konsumenci będą mogli przekonać się o zaletach płatności urządzeniami ubieralnymi – mówi Aleksander Naganowski, Dyrektor ds. Rozwoju produktów cyfrowych w polskim oddziale Mastercard Europe.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6298

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,79

  • Śr

    3,65

  • Min

    3,29

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.