Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Polacy gotowi na proximity marketing

Dostępne od kilku lat systemy do proximity marketingu dają w parze z aplikacjami zakupowymi możliwości skutecznego dotarcia do klienta.
Reklama

Aplikacja Rossmanna ma na koncie ponad 5 mln pobrań. – Bazując na danych zgromadzonych przez klienta w jego aplikacji zakupowej oraz informacjach lokalizacyjnych przesyłanych między telefonem a beaconami, proximity marketing umożliwia trafne kierowanie ofert zakupowych. Aplikacja może np. generować komunikaty zachęcające, by wejść do sklepu, obok którego przechodzimy i spojrzeć na półkę, na której znajduje się coś, co według analizy historii naszych zakupów najpewniej wpadnie nam w oko – opowiada Filip Gabryelczyk, menadżer sprzedaży segmentu retail TRILUX Polska.

. – Głośna ostatnio w branży, rekordowa popularność konsumenckich aplikacji zniżkowych może świadczyć o tym, że jesteśmy jako klienci gotowi na rozwiązania z zakresu proximity marketingu – mówi menadżer sprzedaży segmentu retail TRILUX Polska.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum