Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Powstaje platforma, która ma pomóc detalistom walczyć z sieciówkami

Grupa Eurocash oraz dostawca M/platform – firma Comp Centrum Innowacji zawarły umowę o współpracy strategicznej, której efektem będzie stworzenie nowej, dedykowanej dla klientów Grupy Eurocash platformy. Partnerzy będą pracować nad wspólnymi rozwiązaniami dla detalistów, które mają pomóc na skuteczną konkurencję z centralnie zarządzanymi sieciami.
Reklama

Współpraca zakłada synergię technologiczną i korzyści dla właścicieli lokalnych sklepów współpracujących w ramach sieci franczyzowych i partnerskich Grupy Eurocash, a także producentów oraz  konsumentów.

- Strategia na lata 2023-2025 oparta jest na trzech filarach. Jednym z nich jest właśnie „platforma technologiczna”. Mamy ambicję być dla lokalnych sklepów najważniejszym partnerem technologicznym, chcemy wzmacniać ich konkurencyjność, m.in. w oparciu o cyfryzację handlu. Współpraca z Comp Centrum Innowacji to dla nas ważny krok, który przyspieszy realizację naszego celu zwiększenia konkurencyjności sklepów lokalnych poprzez udostępnienie im nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Nasi franczyzobiorcy i partnerzy oczekują od nas rozwiązań tu i teraz - mówi Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash.

Współpraca ma przynieść szereg korzyści właścicielom sklepów lokalnych sieci franczyzowych i partnerskich współpracujących z Grupą Eurocash, którzy z pomocą rozwiązań wygenerowanych wspólnie przez IPH i CCI będą mogli łatwo:

  • zarządzać codziennymi procesami w sklepie,
  • zarządzać polityką cenową,
  • wdrażać wszystkie rodzaje promocji, tj. obniżki cenowe, promocje 2+1, taniej za zestaw różnych produktów itp.,
  • monitorować skuteczność prowadzonych akcji promocyjnych i ogólne wyniki sklepu,
  • indeksować towary w ramach wspólnej kartoteki towarowej,
  • konsultować się z kompetentnym i sprawnym biurem obsługi.

Docelowe rozwiązanie, nad którym chcą pracować obie spółki, pozwoli na rozszerzenie możliwości implementacji programu lojalnościowego na wiodące systemy kasowe. Co więcej, platforma będzie zintegrowana m.in. z eurocash.pl, dzięki czemu właściciel będzie mógł skoordynować działania sprzedażowe z zakupowymi.

Umowa dodatkowo umożliwia właścicielom sklepów zakup urządzeń oraz oprogramowania Grupy Comp na preferencyjnych warunkach, albo jego realizację w modelu subskrypcyjnym. To obniża konieczność ponoszenia początkowych inwestycji przez właścicieli sklepów – przykładowo w sytuacji okresowej wymiany systemów kasowych w sklepie.

 Grupy Eurocash i Comp to spółki, które stoją za integracją różnych systemów kasowych w ramach dwóch platform usprawniających codzienną pracę właścicieli lokalnych sklepów: Innowacyjnej Platformy Handlu i M/platform.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum