Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Pricely rozbudowuje zespół retail tech

Pricely, polska spółka technologiczna z branży rozwiązań IT dla rynku handlu detalicznego, zamknęła rundę o wartości ok. 1 mln zł z nadsubskrybcją.
Reklama
  • Pricely wspiera sieci retail w transformacji cyfrowej obszaru zarządzania strategiami cenowymi oraz zarządzania asortymentem.
  • Do grona udziałowców, zarówno jako inwestorzy kapitałowi jak i zespół operacyjny, dołączyli specjaliści w  dziedzinie tworzenia i wdrażania rozwiązań wspierających efektywność detalicznych sieci handlowych, szczególnie w obszarze pricingu.

 

Według szacunków statistica.com rynek handlu retail na świecie jest wart obecnie ponad 20 bilionów dolarów i rośnie w tempie 7,7% rocznie. Pricely wspiera sieci retail w transformacji cyfrowej obszaru zarządzania strategiami cenowymi oraz zarządzania asortymentem obok takich europejskich start- up’ów jak Pricefx (pozyskane ponad 130 mln USD), Zilliant (pozyskane ponad 90 mln USD) oraz Quicklizard (pozyskane ponad 20 mln USD).

Pricely to autorski system IT pozwalający na optymalizację, konfigurowanie i dynamiczne zarządzania cenami oraz asortymentem w sieciach handlu detalicznego. Rozwiązanie umożliwia zaawansowaną automatyzację i całkowitą powtarzalność procesów wyliczania rekomendacji cen oraz prognozowanie wyników

- Nasz system odpowiada na pytanie jaka optymalna cena sprzedaży powinna pojawić się na półce w  sklepie. Identyfikuje też, które produkty tworzą wizerunek cenowy placówki, a które wygenerują ruch klientów. Pomaga odpowiedzieć na pytanie na jakich produktach można podnieść ceny nie tracąc przy tym wolumenu oraz w jaki sposób realizować strategię pozycjonowania względem konkurencji. Podsumowując, dzięki efektywnemu i automatycznemu zarządzaniu cenami pomagamy sklepom zarabiać więcej – z każdych 100 mln zł obrotu jesteśmy w stanie wygenerować nawet ponad 1 mln zł czystej marży dla detalisty. Zrealizowane przez nas wdrożenia potwierdzają te liczby –  tłumaczy  Marcin Dobek, COO Pricely.

 Większy zespół

- Poszerzenie Zespołu i zwiększenie kapitału spółki to kolejny kamień milowy na drodze do zwielokrotnienia realizowanych wdrożeń i wsparcia procesów cyfryzacji w branży handlu detalicznego. Planowaliśmy zrealizować niewielką rundę skierowaną do BA’s. Zakładaliśmy, że zainteresowanie może być duże, jednak fakt pozyskania tak doświadczonych managerów i  konsultantów jako inwestorów i  członków zespołu znacznie przekroczył nasze oczekiwania. Tworzymy bardzo komplementarny zespół, który pokrywa kompetencje IT, pricingowe, wdrożeniowe, zarządzania kategoriami, marketingu i sprzedaży. A to będzie skutkowało coraz większą satysfakcją naszych klientów - dodaje Cezary Kosiński, CEO Pricely.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.