Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Przejęcie na rynku dostawców danych B2B

Dun & Bradstreet, globalny dostawca danych i analiz biznesowych oraz startegiczny partner firmy Bisnode, ogłosił przejęcie Orb Intelligence, dużego dostawcy rozwiązań cyfrowych i danych firmograficznych o podmiotach B2B. Przejęcie, w połączeniu z przejęciem Lattice Engines w lipcu 2019 r., stanowi kontynuację zobowiązania i inwestycji, jaką Dun & Bradstreet poczynił, aby zapewnić klientom najlepsze w branży dane, aplikacje analityczne i technologię.
Reklama

- Przejęcie Orb Intelligence wzmacnia naszą strategię łączenia światów cyfrowego i fizycznego w największym globalnym repozytorium danych B2B oraz dostarczania wzbogaconych danych firmograficznych do profili firm, aby pomóc naszym klientom w skuteczniejszym przeprowadzaniu kampanii mających na celu poprawę interakcji z klientami i zwrotów z poniesionych inwestycji - powiedział Michael Bird, prezes ds. sprzedaży i marketingu, Dun & Bradstreet.

Orb Intelligence to dostawca rozwiązań cyfrowych i danych B2B, który oferuje wysokiej jakości globalną bazę danych i atrybutów dla 57 milionów firm, z naciskiem na budowanie cyfrowego obrazu obecności firmy, w tym domen internetowych, adresów URL, adresów IP i portali społecznościowych. Firma zapewnia szkielet danych wielu najbardziej znanym dziś firmom zajmującym się sprzedażą, marketingiem i analizą B2B, które koncentrują się na marketingu cyfrowym lub inicjatywach sprzedażowych.


Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum