Retail Institute zaangażuje nowe technologie by pomóc handlowi wyjść z kryzysu
Retail Institute, otwiera nabór do programu Challenger 2.0, na udoskonalenia produktów, usług, procesów, metod marketingowych, sprzedażowych, które pozwolą centrom i sieciom handlowym wejść ponownie na ścieżkę wzrostów. Najlepszym Retail Institute oferuje wsparcie w promocji i komercjalizacji rozwiązań.
Reklama
Program będzie składał się z kilku kategorii. Pierwsza z nich odnosi się do poszukiwania rozwiązań dotyczących czynszów, kosztów eksploatacji i marketingu. Kolejna kategoria, powstała dla rozwiązań, które wesprą procesy restrukturyzacyjne. Z kolei kategoria #Customer&Experience powstała po to, aby skoncentrować się na znalezieniu narzędzi, które pozwolą szybciej i precyzyjniej odpowiadać na zmieniające się postawy Polaków.
Retail Institute uważa, że handel musi stać się mniej uciążliwy dla środowiska, a pandemia COVID-19 nie powinna zahamować tego procesu. Dlatego kategoria #GreenRetail dedykowana jest spółkom posiadającym wiedzę i rozwiązania wspierające ochronę środowiska i klimatu.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama