Retail Institute zaangażuje nowe technologie by pomóc handlowi wyjść z kryzysu 

Autor: dlahandlu.pl 14 kwietnia 2020 11:57

Retail Institute, otwiera nabór do programu Challenger 2.0, na udoskonalenia produktów, usług, procesów, metod marketingowych, sprzedażowych, które pozwolą centrom i sieciom handlowym wejść ponownie na ścieżkę wzrostów. Najlepszym Retail Institute oferuje wsparcie w promocji i komercjalizacji rozwiązań.

Program będzie składał się z kilku kategorii. Pierwsza z nich odnosi się do poszukiwania rozwiązań dotyczących czynszów, kosztów eksploatacji i marketingu. Kolejna kategoria, powstała dla rozwiązań, które wesprą procesy restrukturyzacyjne. Z kolei kategoria #Customer&Experience powstała po to, aby skoncentrować się na znalezieniu narzędzi, które pozwolą szybciej i precyzyjniej odpowiadać na zmieniające się postawy Polaków. 

Retail Institute uważa, że handel musi stać się mniej uciążliwy dla środowiska, a pandemia COVID-19 nie powinna zahamować tego procesu. Dlatego kategoria #GreenRetail dedykowana jest spółkom posiadającym wiedzę i rozwiązania wspierające ochronę środowiska i klimatu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6221
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.