Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Spartavity dostarczy nową aplikację mobilną dla klientów sklepu New Balance

New Balance zdecydował się na poszerzenie swojego programu lojalnościowego o aplikację mobilną. Dzięki niej klienci mogą szybko się w nim rejestrować, przeglądać w dowolnym momencie kupony rabatowe i promocje oraz korzystać z karty dostępnej w telefonie.
Reklama

Narzędzie przygotowała i wdrożyła krakowska firma Spartavity.

Program lojalnościowy oparty na stworzonej przez Spartavity platformie Sparta Loyalty Platform funkcjonuje w New Balance od 2018 roku. Głównym celem wdrożenia było zdobycie wiedzy o zachowaniach zakupowych konsumentów, sprzedaż produktów komplementarnych, zwiększenie wartości koszyka zakupowego oraz uporządkowanie komunikacji z klientami.

- Użytkownicy programu lojalnościowego otrzymują określone rabaty i dostęp do specjalnych promocji. New Balance natomiast widzi, co i w jakich zestawach kupują klienci, może więc przygotowywać dla nich dodatkowe oferty oraz podpowiadać kolejne kroki w procesie zakupowym – tłumaczy Łukasz Grodzki, Client Partner Executive, Spartavity. – Dotychczasowa forma programu wymagała jednak rejestracji na papierowym formularzu oraz pokazywania fizycznej karty podczas zakupów lub podawania numeru telefonu. W ciągu ostatnich lat potrzeby konsumentów w tym zakresie wyraźnie się zmieniły. Teraz chętniej korzystają z aplikacji mobilnych i lubią mieć dostęp do informacji o swojej ulubionej marce w każdej chwili i w jednym miejscu.

Jak pokazuje badanie Inmar 2019, 83 proc. klientów przyznaje, że aplikacje zbierające kupony promocyjne wyraźnie zmieniają ich zachowania zakupowe. 39 proc. z nich kupiło produkt wcześniej, niż planowało, tylko dlatego, że otrzymało kupon rabatowy. Natomiast 40 proc. ankietowanych buduje w pewnej części swoją listę zakupową w oparciu o promocje dostępne w aplikacji.

- Nie mogliśmy przejść obojętnie obok zmieniających się oczekiwań naszych klientów. Coraz większa ich grupa jeszcze przed wyjściem z domu sprawdza dostępne promocje i rabaty. To dlatego zdecydowaliśmy się uruchomić narzędzie, dzięki któremu klienci mogą wygodnie przeglądać wszystkie promocje, jakie dla nich przygotowaliśmy, i korzystać z nich w swoich telefonach. Dzięki aplikacji, którą dostarczyła nam firma Spartavity, zapewniamy klientom lepszą obsługę, rezygnujemy w dużej części z papierowych formularzy oraz mamy szansę szybciej i skuteczniej komunikować się z użytkownikami – komentuje Iga Bielawski, New Balance Marketing Director CEE.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.