Steven Lewandowski dołączył do SALESmanago

Steven Lewandowski dołącza do SALESmanago ze stanowiska Global VP Customer Success & Support w SAP, gdzie nabierał doświadczeń w budowaniu i zarządzaniu zespołami Customer Success. W tym czasie wspierał również globalną społeczność i praktykę Customer Success w ramach Customer Success Network. Lewandowski ma imponujące osiągnięcia w obszarze obsługi klienta i technologii, wnosząc ponad 15-letnie doświadczenie w budowaniu wysokowydajnych zespołów.
Jako dyrektor ds. klientów, Lewandowski będzie odpowiedzialny za zwiększanie zadowolenia klientów w całej Europie na rzecz takich marek, jak: Starbucks, Vodafone czy Lacoste. Jego wiedza i doświadczenie pojawia się w kluczowym dla SALESmanago momencie, ponieważ oferowanie spersonalizowanych doświadczeń klientów staje się kluczowe w sprostaniu konkurencji w obecnym otoczeniu makroekonomicznym.
SALESmanago - skalowanie rozwoju marek
- Nadchodzące miesiące będą dla firm i marek pełne niepewności, ponieważ gospodarki na całym świecie będą zmagać się ze skutkami recesji. W rezultacie utrzymanie lojalności klientów jest niezbędne. Na niestabilnych rynkach, na których zachowania klientów ewoluują, a lojalność klientów jest bardzo krucha, kluczowe będzie utrzymanie klientów dzięki ukierunkowanym i spersonalizowanym technikom marketingowym – komentuje Greg Blazewicz, CEO i założyciel SALESmanago.

- To idealny czas, aby dołączyć do SALESmanago. Firma staje się jedną z największych potęg technologicznych w Polsce i kluczową na świecie. Krajobraz makroekonomiczny jest niepewny, ale jest pełen możliwości budowania potężnych historii sukcesu – mówi Steven Lewandowski, CCO SALESmanago. - Skoncentrujemy się na budowaniu silnych relacji z klientami, dostarczaniu niezrównanej wartości i wspieraniu długotrwałych relacji. SALESmanago będzie nadal pomagać markom w skalowaniu i doskonaleniu się w sposób efektywny - dodaje.
SALESmanago działa od 2012 roku. Zajmuje się automatyzacją marketingu i Customer Data Platform. Klienci SALESmanago to ponad 2000 firm i sklepów internetowych, zlokalizowanych w Europie, obu Amerykach i Azji, w ponad 50 krajach, obejmujących wszystkie branże. Klientami są m.in. Starbucks, Burger King, Pizza Hut, BMW, Toyota, Harley Davidson, Victoria's Secret, Crocs, T-Mobile, Vodafone, Lacoste, KFC, New Balance. W 2022 przychody spółki przekroczyły 100 mln zł.

Czytaj więcej
Rafał Brzoska zwiększa zaangażowanie w SALESmanago