Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Supersonic Food wchodzi na nowe rynki

Supersonic Food, polsko-brytyjska spółka działająca w segmencie foodtech, osiągnęła wzrost przychodów na poziomie 900 proc. r/r. We wrześniu br. rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i krajach Beneluksu, w październiku dostawy produktów do sklepów tradycyjnych, m.in. do Carrefour BIO, a w listopadzie podpisała umowę z siecią klubów fitness oraz siłowni - Calypso.
Reklama
  • Do końca tego roku wprowadzi też na rynek posiłki w formie Ready-to-Drink w autorskiej technologii.
  • Wiosną przyszłego roku Supersonic Food planuje przeprowadzić kolejną rundę inwestycyjną. W jej ramach chce pozyskać 2,5 mln EUR, które przeznaczy na inwestycje w linię produkcyjną, laboratorium i zespół, a także ekspansję na kolejne rynki zagraniczne.
  • Do niedawna produkty Supersonic Food można było kupić wyłącznie w e-sklepie. Od początku października br. są również dostępne w sieci Carrefour BIO. Z kolei w listopadzie firma podpisała umowę z Calypso na sprzedaż swoich produktów w klubach fitness i siłowniach sieci.

 

Nowe rynki

Firma tworzy posiłki oraz funkcjonalne napoje bazujące w 100 proc. na naturalnych składnikach. W ofercie ma płynne bioestry kwasów tłuszczowych Omega 3-6-9 oraz polski Novel Food (tzw. nowa żywność) – certyfikowany szczep drożdży Yarrowia Lipolytica.

– Nasze produkty są dostępne w 14 europejskich krajach, jednak aktywne działania marketingowe i sprzedażowe prowadziliśmy do tej pory wyłącznie na priorytetowym dla nas rynku polskim. W ubiegłym miesiącu uruchomiliśmy e-sklep w języku niemieckim i rozpoczęliśmy intensywne aktywności reklamowe. Niemcy i kraje Beneluksu są jednymi z największych rynków żywności funkcjonalnej w Europie, więc potencjał sprzedażowy jest bardzo duży - mówi Mateusz Załubski, chief of growth i cofounder Supersonic Food.

- Pierwsze dane wyglądają obiecująco - obecnie rynki: niemiecki, belgijski, holenderski i luksemburski odpowiadają za 10 proc. całości naszej sprzedaży. W przyszłym roku planujemy fizyczną ekspansję na kolejnych 5 rynków europejskich, m.in. francuski, austriacki i brytyjski – dodaje.

Nowe kanały sprzedaży

Firma rozwija także kolejne kanały sprzedaży w Polsce. Do niedawna produkty Supersonic Food można było kupić wyłącznie w e-sklepie. Od początku października br. są również dostępne w sieci Carrefour BIO. Z kolei w listopadzie firma podpisała umowę z Calypso na sprzedaż produktów w klubach fitness i siłowniach sieci. Już niedługo ich klienci będą mogli kupić posiłki tworzone na miejscu na bazie Food Powder.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.