Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Take&GO chce otwierać swoje sklepy w niestandardowych lokalizacjach

Firma Surge Cloud, która stoi za formatem Take&GO, zamierza otworzyć kolejne sklepy bez kas między innymi na osiedlu oraz w „lokalizacji niestandardowej”. Firma nie zdradza jednak szczegółów.
Reklama

- W najbliższych miesiącach planujemy otworzyć 2-3 kolejne lokalizacje, z czego jedna będzie powieleniem sklepu z ul. Półwiejskiej 13, a dwie następne będą miały za zadanie potwierdzenie formatów naszego sklepu w takich miejscach jak miejskie osiedle oraz tzw. lokalizacja niestandardowa, ale nie chcemy zdradzać tutaj jeszcze szczegółów – mówi Łukasz Parafianowicz, współzałożyciel sieci Take&GO.

Do końca lutego 2020 twórcy zamierzają otworzyć 6 działających lokalizacji, natomiast do końca 2020 planowanych jest powstanie około 20 sklepów — głównie w Poznaniu i Warszawie.

Pierwszy sklep bezkasowy sieci Take&GO, po fazie testowej Early Access, został otwarty. Jest czynny całą dobę, 7 dni w tygodniu i mieści się przy ul. Półwiejskiej 13 w Poznaniu.

Jak wygląda sam proces zakupowy w Take&GO? Aby wejść do sklepu, potrzebna jest aplikacja, którą znajdziemy w sklepach Google Play oraz App Store. Po jej pobraniu zostaniemy poproszeni o podanie kilku niezbędnych danych oraz podpięcie karty płatniczej, którą zapłacimy za zakupy. Dokładnie tak, jak ma to miejsce w takich popularnych usługach jak Uber czy Lime.

Po skonfigurowaniu aplikacji można wejść do sklepu za pomocą kodu QR i zrobić pierwsze zakupy. Do wyboru jest asortyment, na który składa się około 900 produktów — głównie są to artykuły spożywcze oraz szeroki wybór kanapek, świeżych soków czy też gotowych dań. Wszystko to w unikatowej przestrzeni wykorzystującej nowoczesne ekrany (digital signage), które informują o aktualnych promocjach.

Za swoje produkty konsument zapłaci w tzw. strefie kasującej, gdzie znajduje się półka, na której możemy położyć zakupy. Po chwili, bez potrzeby skanowania towarów, na ekranie wyświetli się lista zakupów. Wszystko dzięki tagom RFID, które znajdują się na każdym rodzaju asortymentu. Wystarczy, że klient zaakceptuje listę, a z jego karty zostanie pobrana płatność. Faktura wysyłana jest na podany adres mailowy oraz dostępna w aplikacji.

Przeczytaj:

UX Symetria sprawdza jak działa sklep bezobsługowy Take&Go

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.