Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

TikTok rozwija social commerce poprzez partnerstwo z Shopify

TikTok inwestuje w s-commerce, ogłaszając nowe, globalne partnerstwo z platformą handlu online Shopify. Celem współpracy jest ułatwienie sprzedawcom korzystających z Shopify dotarcia do młodszych odbiorców TikToka. Docelowo partnerstwo rozszerzy się o inne funkcje.
Reklama

Współpraca umożliwi ponad milionowi sprzedawców tworzenie, uruchamianie i optymalizowanie kampanii marketingowych na TikToku bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego Shopify. Wystarczy zainstalowanie nowej aplikacji TikTok dostępnej w Shopify App Store. Użytkownicy będą mieli z jej poziomu dostęp do kluczowych funkcji Menedżera reklam TikTok dla firm.

Dzięki specjalnym narzędziom reklamowym produkty zamienią się w reklamy wideo in-feed. Sprzedawcy będą mogli dopasować reklamy do swoich odbiorców według płci, wieku, zachowań użytkowników i kategorii wideo, a następnie śledzić skuteczność kampanii. Koszty kampanii będą się różnić w zależności od celów biznesowych sprzedawcy oraz tego, jaki jest planowany budżet.

Sprzedawcy korzystający z Shopify będą mogli również zainstalować lub podłączyć swój TikTok Pixe - narzędzie, które pomaga śledzić konwersje.

Współpraca TikTok i Shopify wkrótce zostanie rozszerzona o inne funkcje zakupowe. Spółka donosi, że planuje rozpocząć testowanie funkcji, które ułatwią użytkownikom odkrywanie sprzedawców z Shopify i ich produktów, rozszerzając ich zasięg poprzez wideo i profile ich kont. Dzięki temu użytkownicy będą przeglądać produkty i robić zakupy bezpośrednio w aplikacji.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum