Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Usługa skanuj i płać w sklepach IKEA

W celu połączenia dwóch różnych rodzajów doświadczeń zakupowych – online i tradycyjnych, IKEA wprowadziła usługę „Skanuj i Płać” dla osób korzystających z Aplikacji Mobilnej IKEA w sklepie.
Reklama
  • Funkcja czerpie z obu światów to, co najlepsze, czyli możliwość fizycznych zakupów (obejrzenia produktów w sklepie) i szybką płatność z pomocą aplikacji.
  • Klienci mają teraz możliwość samodzielnego skanowania produktów telefonem podczas wkładania ich do koszyka lub torby. Następnie z wygenerowanym kodem QR udają się do kas samoobsługowych, w których czas transakcji wynosi średnio 60 sekund. Produktów nie trzeba ponownie skanować i przepakowywać. Funkcjonalność usługi skróciła łącznie czas spędzony przy kasie o ponad 50%.

 

Usługa „Skanuj i Płać” to alternatywa nie tylko dla kas tradycyjnych, ale i samoobsługowych

Czas realizacji płatności z tą funkcją to jedna minuta, co poprawia efektywność transakcji i skraca kolejki do kasy. Klient nie traci czasu na skanowanie produktów przy kasie oraz przepakowywanie do własnej torby. Ponadto według naszych danych 95% klientów prawdopodobnie skorzysta z tej opcji podczas następnej wizyty i poleci ją znajomemu. Wersja testowa pojawiła się w maju 2021 w sklepie IKEA w Jankach, a obecnie działa również w Krakowie, Gdańsku, Targówku, Poznaniu i Wrocławiu – mówi Justyna Nica, Liderka ds. spraw wdrażania rozwiązań płatniczych, IKEA Retail w Polsce.

Aplikacja IKEA

Aplikacja Mobilna IKEA to nie tylko inspiracje i pomysły na urządzanie wnętrz, ale przede wszystkim przydatne narzędzia, z których korzysta już prawie 1,5 mln użytkowników.

Pobranie aplikacji z App Store (iOS) lub Google Play (Android) oraz zalogowanie daje dostęp do przewodnika zakupowego, czyli możliwości tworzenia list, lokalizowania produktów w magazynie samoobsługowym lub sprawdzania dostępności artykułów w sklepach. To także dostęp do karty IKEA Family z poziomu telefonu oraz opcja dokonywania zakupów online. Od niedawna została wyposażona w funkcję szybkich płatności „Skanuj i Płać” w sklepach stacjonarnych.

- Dodatkowe funkcje, pozwalające na przygotowanie się do zakupów i ich realizację, np. za pomocą usługi Skanuj i Płać, usprawniają proces oraz oferują klientom nowe możliwości. Aplikacja jest jednym z naszych kluczowych narzędzi, które w pełni wspierają omnikanałowość i w których widzimy duży potencjał – podkreśla Jakub Świdziński, p.o. Lider ds. Wdrażania Rozwiązań Digital, IKEA Retail w Polsce.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.