Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Wygoda zakupów internetowych oczekiwana także w realu

W dobie cyfryzacji klienci oczekują od sklepów, podczas procesu zakupów, porównywalnej wygody do tej, jaką oferują sprzedawcy internetowi. Zmieniające się wymagania rynku zobowiązują detalistów do szerszego wykorzystywania Internetu Rzeczy, aby zapewniać klientom spersonalizowane wrażenia i nawiązywać z nimi trwałe relacje.
Reklama

– Detaliści starają się zapewnić klientom wygodne zakupy poprzez inwestycje w rozwiązania technologiczne, takie jak np. mobilny asystent zakupów. Urządzenia mogą być wykorzystywane zarówno przez personel sklepów, jak i kupujących. Bezproblemowe zakupy oznaczają również wyeliminowanie wszystkich elementów, które nie przynoszą korzyści i negatywnie wpływają na wrażenia zakupowe klientów. Najczęściej zgłaszane przez nich problemy to kolejki do kas, brak informacji o stanie magazynu lub długie oczekiwanie na uzyskanie informacji o produkcie, wydrukowanie rachunku lub użycie karty lojalnościowej. Te aspekty stanowią znaczną przeszkodę na drodze do komfortowych zakupów i generowania wyższych zysków przedsiębiorstwa – uważa Jacek Żurowski, dyrektor regionalny Zebra Technologies na Europę Środkową.

Wyniki badania Global Shopper Study, przeprowadzonego na zlecenie Zebra Technologies – w którym wzięli udział pracownicy sklepów, branżowi decydenci i kupujący – pokazują, że prawie połowa (42 proc.) pracowników sklepów ma za mało czasu na obsługę klienta, bo musi wykonywać inne zadania. Kolejne 28 proc. z nich wskazuje na trudności w pozyskaniu informacji pomocnych konsumentom. Dwie trzecie (66 proc.) personelu uważa, że dzięki tabletom mogłoby świadczyć lepszą obsługę klienta i poprawić wrażenia konsumentów z zakupów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.