Żabka i Super-Pharm mogą dodawać stories w aplikacjach mobilnych

- Zmiany nawyków zakupowych klientów i dostępność coraz większej liczby marek w cyfrowej przestrzeni sprawiły, że budowa lojalności i zaangażowania konsumentów to jedno z większych wyzwań firm działających na styku offline i online.
- Szacuje się, że średnia długość ludzkiej uwagi wynosi obecnie 8,25 sekundy. Przyciągnięcie odbiorców i zatrzymanie ich na dłużej to kluczowe zadanie dla organizacji, które realizują swoje strategie w oparciu o kanał mobilny.
- W zarządzaniu tym wyzwaniem specjalizuje się dział Solutions Future Mind. W ramach jednej z ostatnich realizacji, eksperci firmy wsparli zespoły Żabki i Super-Pharm w przygotowaniu business case'ów dla rozwiązania angażującego użytkowników.
Skuteczna strategia mobilnego zaangażowania
Bazując na aktualnych potrzebach i planach swoich klientów, eksperci Future Mind pomogli w zbudowaniu uzasadnienia biznesowego dla zmian w aplikacjach mobilnych. Działania te zaowocowały wdrożeniem modułu stories w aplikacjach mobilnych Super-Pharm i Żabka, który umożliwia tworzenie przyciągających uwagę użytkowników relacji wewnątrz aplikacji. Moduł stories od Storyly daje również możliwość prowadzenia dodatkowej sprzedaży z tego poziomu.
– Dzięki współpracy ze Storyly, nasi długoletni partnerzy, Żabka i Super-Pharm zyskali możliwość przekazania za pośrednictwem aplikacji mobilnej dowolnego komunikatu – w sposób, który jest angażujący i chwytliwy, a przede wszystkim zatrzymujący użytkowników na dłużej – mówi Paweł Wasilewski, Head of Solutions w Future Mind.
W perspektywie kolejnych kwartałów Future Mind i Storyly będą zacieśniać współpracę. Firmy pracują nad kolejnymi wdrożeniami, które pozwolą klientom biznesowym dowiedzieć się więcej o użytkownikach, budować ich zaangażowanie, przy jednoczesnej poprawie konwersji.
– Utrata pozyskanych użytkowników jest bardzo kosztowna w porównaniu z ich utrzymaniem. Marketerzy muszą więc wykazać się kreatywnością w zakresie strategii zaangażowania, wyjść poza granice ekranu mobilnego i budować angażującą, wciągającą, interaktywną i spersonalizowaną komunikację z konsumentami – mówi Tomer Israeli, Director of Sales & Partnerships, Europe & Israel w Storyly.