Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

ZEN: Kluczem do serca konsumentów jest maksymalne uproszczenie procesu check-outu

Kluczem do serca konsumentów i tego, aby poczuli „zen”, płacąc w e-sklepie, jest maksymalne uproszczenie procesu check-outu – mówi Michał Bogusławski Commercial Director w ZEN.COM.
Reklama
  • Globalny rynek bramek płatniczych, wyceniany w ubiegłym roku na 18,21 mld USD, do 2028 r. ma rosnąć o 21,7 proc. rok do roku.

Prawie połowa badanych Polaków posiada kartę płatniczą, 4 na 10 konto bankowe z aktywnym dostępem online, a 23 proc. ma na swoich smartfonach aplikację mobilną banku, która umożliwia dokonywanie płatności w sieci (jak np. BLIK). Oprócz tradycyjnych produktów finansowych, sięgamy również po inne, jak np. płatności Apple Pay, Google Pay czy nowoczesnymi aplikacjami fintechowymi.

W 2020 roku e-konsumenci na całym świecie porzucali przeciętnie 7 na 10 koszyków zakupowych, m.in. z powodu zbyt skomplikowanego procesu finalizacji transakcji.

Aktualnie w ramach bramki ZEN Checkout można udostępnić klientom możliwość płacenia rozwiązaniami takimi jak: Mastercard, Visa, UnionPay, WeChat Pay, BLIK, Pay by Link, Paysafecard, Neosurf, Skrill, Webmoney, Trustly, iDEAL i Bancontact. Ostatnio wprowadzono integrację z PayPal.

Bramka płatnicza ZEN Checkout będzie wciąż intensywnie rozwijana.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.