Blovly: Relacje marek i ich klientów stają się coraz bardziej zażyłe

Autor: Artykuł Blovly 14 września 2020 10:55

Blovly: Relacje marek i ich klientów stają się coraz bardziej zażyłe fot. zakupy

Jednym z efektów pandemii jest gwałtowne przyspieszenie rozwoju segmentu e-commerce. Dzisiaj cyfryzacja nie jest już zaletą, ale „must have” każdej firmy. W tej sytuacji budowanie przewagi konkurencyjnej przenosi się na płaszczyznę dostarczania pozytywnych doświadczeń zakupowych. Blovly, platforma umożliwiająca dwustronną komunikację między marką i klientem, jest przykładem projektu, który pozwala markom z segmentu FMCG nawiązywać z klientami bardzo zażyłe relacje.

Po pierwsze, customer experience

Pandemia zmienia obraz handlu i nawyki zakupowe konsumentów. Beneficjentem tej rewolucji jest segment e-commerce. Zakupy przez internet dosłownie wystrzeliły - jak wynika z najnowszego badania Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia, w pierwszym półroczu 2020 roku wartość zakupów gospodarstw domowych dla kategorii FMCG w kanale online wzrosła o 53 proc.

Ale to nie wszystkie zmiany. Coraz bardziej boimy się o swoje portfele, co oznacza, że stajemy się skłonni do oszczędzania.  Z Monitora Promocji ARC Rynek i Opinia wynika, że w porównaniu z ubiegłym rokiem wzrósł odsetek osób, które intensywnie poszukują promocji oraz chętnie biorą w nich udział - z niespełna jednej czwartej konsumentów, do prawie jednej trzeciej. Coraz więcej łowców promocji jest wśród osób z grupy wiekowej 25-34 lat, te osoby chętnie biorą udział w różnego rodzaju loteriach i konkursach. Jednocześnie, społeczeństwo dojrzewa cyfrowo. Życie w wielu dziedzinach powoli przenosi się do świata wirtualnego.

Ten fakt wykorzystuje Blovly – program lojalnościowy, który opiera się na skanowaniu paragonów. Mechanizm działania jest prosty – wystarczy, że marka zainstaluje na swojej stronie internetowej widget, który udostępnia wszystkie niezbędne funkcjonalności. Dodatkowo dla wygody użytkownik może ściągnąć aplikację i wykonać zdjęcie swojego rachunku czy faktury (np. ze sklepu online), a już po chwili otrzyma nagrody od marek, których produkty wybrał. 

Oferta Blovly jest skierowana głównie do centrów handlowych, marek FMCG, gastronomii i e-commerce. Jakie daje korzyści? - Platforma Blovly dostarcza dane, których producenci marek FMCG i centra handlowe nie są w stanie sami zbierać. O ile galerie mają dostęp do danych na temat odwiedzalności i o obrotach najemców, to danych z momentu zakupu już nie mają. My uzupełniamy tę lukę, dając markom i galeriom możliwość badania faktycznych zachowań klientów – mówi Michał Barański, New Business Director w firmie 2take.it, producenta platformy Blovly.

- Wdrożenie naszej platformy jest błyskawiczne. Do Blovly można dołączyć od razu po podjęciu decyzji i zacząć angażować konsumentów oraz zbierać o nich dane. Dołączenie jest wielokrotnie tańsze i efektywniejsze, przy tych samych korzyściach - dodaje Krystian Dylewski, General Manager 2take.it. I zaznacza, że Blovly może zostać wdrożone w modelu White Label, czyli takim, kiedy cały proces odbywa się na stronie marki, z brandingiem marki, dopasowany do jej standardów.


WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6258
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,89

  • Śr

    3,51

  • Min

    2,68

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.