Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Terminale podnoszą obroty sklepów

Do nowych technologii płatniczych i poszerzania zakresu usług dodatkowych realizowanych za pomocą terminali przekonuje się coraz większa grupa handlowców, gdyż przekłada się to na wymierne korzyści.
Reklama


- Jak dowodzą rynkowe badania, posiadanie w sklepie czy kiosku terminala umożliwiającego akceptację karty płatniczej skutkuje wzrostem obrotów - nawet dwukrotnie wzrasta średnia wartość zakupu, znacząco skraca się też średni czas transakcji (z 33,7 sekundy przy użyciu gotówki, do 26,7 sekundy przy użyciu karty), a to ma przełożenie na zadowolenie i lojalność klientów i oczywiście podnosi prestiż punktu sprzedaży. Oferowany przez nas terminal dwufunkcyjny, umożliwiający jednocześnie sprzedaż prepaidów, w porównaniu z dwoma osobnymi terminalami realizującymi te funkcje umożliwia handlowcom oszczędność materiałów eksploatacyjnych i miejsca - mówi Witold Maksymowicz, menadżer ds. ekipy handlowej w Kolporter Service.

- Oferowane przez nas obecnie stawki abonamentowe dla terminali dwufunkcyjnych wynoszą: dla urządzeń analogowych - od 40 do 60 zł netto, dla terminali wyposażonych w łącze GPRS - od 60 do 80 zł netto (wysokość stawki zależy od branży i lokalizacji). Czas oczekiwania na terminal wynosi około 1 miesiąca - dodaje.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.