Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Ruszył trzeci pilotażowy sklep Piotr i Paweł Market

17 lutego ruszył trzeci pilotażowy sklep Piotr i Paweł Market. Sklep o powierzchni 506 mkw. jest zlokalizowany przy ulicy Białowieskiej 2 w Gdyni.
Reklama

Pierwsze dwa sklepy pod tym szyldem zostały otwarte w październiku 2015 r. w Poznaniu na Osiedlu Stare Zegrze oraz w Gniewkowie na Kujawach. Nowy koncept przygotowany jest dla sklepów osiedlowych.

Piotr i Paweł przygotował dla nowego konceptu nowe logo, nową wizualizację sklepów, politykę promocyjną, handlową, logistyczną, innowacyjne rozwiązania w zarządzaniu asortymentem oraz zapasem magazynowym.

W całym asortymencie mocno reprezentowane są marki własne: „Lubię” w segmencie ekonomicznym i „Piotr i Paweł zawsze jakość” w segmencie średnim.

Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć powstała w Poznaniu, licząca obecnie 135 sklepów. Obroty sieci za rok finansowy 2015 wyniosły 2.123 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2014 o 4,4 proc.

W tym roku sieć planuje wzmocnić swoją pozycję rynkową uruchamiając około 20 placówek poprzez rozwój organiczny i pozyskiwanie nowych franczyzobiorców.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum