Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Tesco i Unilever na wojennej ścieżce

Sieć Tesco wycofała z oferty swojego sklepu internetowego produkty koncernu Unilever - informuje Reuters. Klienci w Wielkiej Brytanii nie mogą kupić m.in. takich marek jak choćby Persil. Sytuacja jest spowodowana osłabieniem funta brytyjskiego po Brexicie i brakiem porozumienia odnośnie cen pomiędzy firmami.


Reklama

Od referendum ws. Brexitu brytyjski funt osłabł o 19 proc. wobec dolara amerykańskiego. 

Reuters informuje, że Unilever próbował podwyższyć ceny o ok. 10 proc. czterem brytyjskim sieciom (Tesco, Sainsbury's, Asda, Morrisons.) 

Bruno Monteyne, analityk, a kiedyś menedżer w Tesco powiedział:  "Podczas, gdy politycy zaprzeczają rzeczywistości, to szampon produkowany na tym kontynencie jest obecnie o 17 proc. droższy"

 "Tu nie chodzi o Tesco czy Unilever lecz o wszystkich brytyjskich detalistów i dostawców" dodał.

Przypomnijmy, że Dave Lewis, obecny prezes Tesco, przed podjęciem pracy w sieci przez 27 lat związany był z Unileverem. Lewis dołączył do firmy Unilever w 1987 roku zaraz po ukończeniu studiów w Trent Business School.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (5)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.