Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Carrefour notuje lekki spadek sprzedaży w Polsce

Grupa Carrefour przedstawiła wyniki finansowe za trzeci kwartał 2016 roku. Sprzedaż całej Grupy wyniosła 21,781 mld euro (wzrost LfL z wyłączeniem paliw o 3,2 proc.). Sprzedaż międzynarodowa wyniosła 11,612 mld euro (wzrost LfL o 4,5 proc.), a sprzedaż we Francji 10,169 (wzrost LfL o 1,2 proc.)
Reklama

Sprzedaż Grupy za dziewięć miesięcy 2016 r. to 62,333 mld euro, co oznacza wzrost LfL o 3 proc. Sprzedaż międzynarodowa wyniosła 32,968 mld euro (wzrost LfL o 5 proc.), a sprzedaż we Francji 29,365 (wzrost LfL o 0,1 proc.).

Sprzedaż całkowita z włączeniem paliw wyniosła 75,8 mld euro za dziewięć miesięcy 2016 r.

Sprzedaż za trzeci kwartał w pozostałych krajach Europy (do których jest zaliczana Polska) wyniosła 5,625 mld euro (wzrost o 1 proc. LfL). Sieć nadmienia, że sprzedaż LfL zwiększyła się w Rumunii, a lekko spadła w Polsce. Rynek polski był jedynym, na którym w 3. kw. sieć nie zanotowała pozytywnego wskaźnika LfL 

Sprzedaż w pozostałych krajach Europy za dziewięć miesięcy wyniosła 16,143 mld euro (wzrost LfL o 1,8 proc.).

Na koniec września Carrefour miał 11,812 sklepów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.