Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Wzrosty sprzedaży w sieci Piotr i Paweł na poziomie 8 proc. rdr.

Sieć Piotr i Paweł osiąga w październiku 2016 r. wzrost sprzedaży r/r na poziomie 8% (LfL 3%). - Konsekwentnie realizowana od dwóch lat strategia „Najlepszy supermarket taniej niż myślisz”, dynamiczny rozwój oraz uruchomiony w połowie roku we współpracy z regionalnymi producentami projekt „Targowiska” pozwala realizować tak dobre wyniki - podkreśla sieć.
Reklama

Obecnie sieć posiada 138 supermarketów w całej Polsce. W przeciągu ostatnich 5 lat udało jej się wzmocnić pozycję rynkową poprzez otwarcie 67 placówek. W br. otwartych zostanie łącznie 11 sklepów, z czego w aglomeracji warszawskiej trzy sklepy, w aglomeracji katowickiej - dwa a w aglomeracji trójmiejskiej sieć otworzy 15. supermarket.

- Nowe placówki, zwłaszcza pod względem asortymentu, dostosowane są do lokalnych oczekiwań konsumentów oraz miejsc, w których powstają. Takim przykładem jest Piotr i Paweł otwarty 21 października w warszawskiej Hali Koszyki. Sklep ten to jedna z najnowocześniejszych formuł supermarketu w Polsce, dostosowany do zrewitalizowanego otoczenia, w którym powstał, poprzez zastosowanie innowacyjnego oświetlenia oraz odpowiedniej ekspozycji produktów wyselekcjonowanych dla klienta tej lokalizacji - opisuje spółka.

Innym pomysłem jest projekt Targowisk Piotr i Paweł. Klienci supermarketów w miastach takich jak Poznań, Warszawa, Gdańsk, Łódź czy też Wrocław mają szanse poznać smaki produktów regionalnych. Lokalni dostawcy sprzedają w specjalnie zaaranżowanych strefach Piotra i Pawła swoje produkty niedostępne w masowej sprzedaży. Obecnie w ramach tego projektu funkcjonuje ponad 100 straganów w 25 placówkach, a obrót Targowisk stanowi istotny element wzrostu obrotu sklepów, w których działają.
Dodatkowo sieć oferuje klientom markę ekonomiczną „Lubię :)” oraz gamę produktów marki własnej „Zawsze jakość”.

Na przełomie roku 2016/2017 wprowadzone zostaną udogodnienia technologiczne, które mają na celu ułatwianie zakupów w supermarketach (self scanning) oraz sklepie internetowym (nowa witryna zakupowa). Obecnie sklep internetowy przeżywa okres silnego rozwoju odnotowując blisko 20% wzrost obrotu r/r.
Wzrostowi sprzedaży detalicznej towarzyszy również rozwój logistyki. W maju br. polska sieć uruchomiła w Ożarowie Mazowieckim nowy magazyn logistyczny o powierzchni 2,5 tys. mkw. obsługujący e-zakupy w aglomeracji warszawskiej, a od 1 października 2016 ruszył nowy magazyn logistyczny pod Warszawą, o powierzchni 14 tys. mkw, obsługujący sklepy w centralnej i południowej Polsce.

Obroty sieci za rok finansowy 2015 wyniosły 2.123 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2014 o 4,4 %. W roku 2016 przewidywana jest dynamika wzrostu obrotu na poziomie 7 %.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (4)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.