Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Lidl rozpoczyna sprzedaż żywności w niemieckim e-sklepie

Niemiecka sieć supermarketów Lidl kontynuuje rozwój swojej platformy internetowej, poszerzając asortyment e-sklepu o owoce i warzywa. Będzie można je kupić od grudnia. Z oferty produktów świeżych będą mogli skorzystać jedynie mieszkańcy Berlina i okolic.
Reklama

Jak podaje Retail Detail, oferta e-sklepu Lidla jest imponująca, ale brakowało w niej właaśnie świeżej żywności. Firma próbuje to zmienić, na początku w Berlinie. Lokalni klienci mogą teraz zamówić jedzenie online i odebrać je w sklepie.

Zapowiadane wejście na rynek niemiecki Amazona z ofertą żywnościową zapewne przyspieszyło decyzje Lidla o sprzedaży produktów świeżych. 

Przeczytaj także:

Właściciel Lidla, Grupa Schwarz, zainwestowała kilka milionów euro w rozwój kanału internetowego, próbując podbić także i ten rynek. Około 1000 pracowników koncentruje się obecnie na internetowych działaniach spółki, a docelowo każdy sklep fizyczny powinien stać się lokalizacją "pick-up" dla zamówień internetowych. Obecnie obroty Lidla w internecie sięgają około 150 mln euro, sieć sprzedaje głównie odzież i elektronikę.


Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.