Segment supermarketów w Polsce - kto ma ile udziałów rynkowych
Według prezentacji inwestorskiej właściciela sieci Stokrotka, trzy największe pod względem przychodów za 2015 r. sieci supermarketów w Polsce to: Intermarche (4,4 mld zł przychodów i 11 proc. udziału w rynku), Tesco (4,2 mld zł i 11 proc. udziału w rynku) oraz Dino (2,5 mld zł przychodu i 6 proc. udziału).

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Kolejne miejsca zajmują: Polomarket (2,4 mld zł przychodu i 6 proc. udziału w rynku), Stokrotka (2 mld zł przychodu i 5 proc. udziału), Piotr i Paweł (2 mld zł przychodów i 5 proc. udziału), Delikatesy Centrum (2 mld zł przychody, 5 proc. udziału), Mila (1,7 mld zł przychodu, 4 proc. udziału), Alma (1,6 mld zł przychodu, 4 proc. udziału), Carrefour Market (1,3 mld zł przychodu, 3 proc. udziału), Eko (1,1 mld zł przychodu, 3 proc. udziału) oraz Simply Market (0,8 mld zł przychodu, 2 proc. udziału).
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama