Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Nowy koncept Carrefoura - jeszcze sklep czy już restauracja? (zdjęcia)

Carrefour zaprezentował w Mediolanie nowy koncept Carrefour Express "Urban Life”. Wyróżnikiem sklepu jest szeroka oferta gastronomiczna - nie tylko szybkie przekąski, ale śniadania, obiady i kolacje.
Reklama

Pierwsza rewolucyjna placówka z logo Urban Live ruszyła w Mediolanie. Sklep jest pozycjonowany nie tylko jako lokalny supermarket, ale miejsce gdzie klienci mogą zjeść śniadania, przyjść na przerwę na obiad czy nawet kolację. Potrawy można również zamawiać na wynos. W asortymencie sklepu znalazło się ponad 200 włoskich piw. Sklep ma również wydzielone miejsce na przestrzeżeń coworkingową, gdzie można popracować w komfortowych warunkach lub po prostu się zrelaksować.

Nowy dwupiętrowy sklep zlokalizowany przy Corso Garibaldi 49, w samym centrum nocnego życia w Mediolanie, ma ponad 120 mkw. 

W ostatnim czasie sieć Carrefour Express eksperymentuje z nowymi konceptami, w których działają małe kawiarnie i cukiernie. W niektórych sklepach można nawet zamówić pizzę, lody rzemieślnicze czy sushi. W sklepach działają również bary sałatkowe i sokowe.

Jednak absolutną innowacją są lounge bary, gdzie wprowadzono Happy Hour codziennie wieczorem od 6 do 9.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.