Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Aldi staje do walki z Lidlem o amerykańskiego konsumenta

Europejska rywalizacja między dyskontami przenosi się do Stanów Zjednoczonych. Po ogłoszeniu ambitnych planów rozwoju na tamtejszym rynku przez Lidl, Aldi planuje zainwestować w USA aż 3,4 mld dolarów.
Reklama

Ten nowy program opiera się na niedawno ogłoszonym przez sprzedawcę planie zainwestowania 1,6 mld dolarów w przebudowę 1300 sklepów w USA do roku 2020, w tym na rozbudowę i modernizację działów produktów świeżych.

Dzięki sieci 2500 sklepów w USA, Aldi byłby trzecim największym operatorem spożywczym po sieciach Walmart i Kroger.

Te dwa programy inwestycyjne sieci Aldi (ekspansja i modernizacja) to łączny wydatek rzędu 5 mld dolarów.

W Stanach Zjednoczonych detalista nadal cieszy się powodzeniem. Aldi przewiduje, że będzie obsługiwał 100 mln klientów miesięcznie do roku 2022. 

Przypomnijmy, że 15 czerwca ruszają pierwsze sklepy Lidla w USA. Sieć rywalizuje już z Aldi na kilku europejskich rynkach detalicznych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum