Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Livio odpowiada Eurocashowi na Faktorię Win rozwijając Projekt Wino

Projekt Wino wkroczył w etap ekspansji - pierwsze regały zostały zamontowane. - Już w tej chwili obserwujemy dynamiczne wzrosty sprzedaży w placówkach, gdzie został zaimplementowany nasz koncept. Oprócz innowacyjnej i nowoczesnej koncepcji regałów, w projekcie bardzo dużą rolę odgrywa asortyment - podaje PSH Livio. W sieci Livio działa 2300 placówek.
Reklama

- Do projektu zostały wyselekcjonowane wina topowych dostawców na rynku polskim. Jest to szeroka gama indeksów, które są znane naszym konsumentom, m.in. Carlo Rossi czy Mogen David firmy Bartex. W naszym projekcie koncentrujemy się w głównej mierze na winach słodkich i półsłodkich, odpowiadając na aktualne tendencje rynkowe. Mamy też w swojej ofercie wina o wyższym stopniu wytrawności oraz wino bezalkoholowe. Poprzez nowoczesną wizualizację i asortyment wpisujemy się w aktualne trendy winiarskie w Polsce - informuje PSH Livio.

Przypomnijmy: Od 2013 roku Grupa Eurocash rozwija Faktorię Win, czyli specjalną sekcję z winem, stworzoną w taki sposób, aby ułatwić podejmowanie decyzji podczas kupowania wina na różne okazje. Koncept przyczynił się do znaczącego wzrostu sprzedaży win stołowych w sklepach małoformatowych. Faktorię Win można odnaleźć w ponad 4 tysiącach niezależnych sklepów w całej Polsce.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum