Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Marcin Bojarski: transfer z Lidla do Carrefoura

Marcin Bojarski, który przez dwa lata był dyrektorem sprzedaży działu e-commerce w Lidl Polska z początkiem lipca dołączył do sieci Carrefour jako dyrektor e-commerce.
Reklama

Wcześniej Marcin Bojarski pracował w dziale e-commerce firmy Philips.

Przypomnijmy, że w tym roku do działu e-commerce sieci Carrefour dołączył również Michał Sacha. Został dyrektorem marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych. 

Sprzedaż Carrefour Polska w pierwszym kw. 2019 r. wyniosła 494 mln euro, co oznacza wzrost LfL o 3 proc.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum