Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Biedronka rozbudowuje markę Dada - nie tylko pieluszki, ale też zabawki i ubranka

Dada to jedna z kluczowych marek własnych sieci Biedronka. Detalista chce rozbudować brand o zabawki i akcesoria dla dzieci.
Reklama

Sieć złożyła już w Urzędzie Patentowym wnioski o zarejstrowanie znaków: Dada Fun & Play, Dada Comfort oraz Dada Accesories. Według klasyfikacji sieć chce sprzedawać m.in. poduszki do karmienia, koce, zabawki, ręczniki czy ubranka niemowlęce.

Dada to jeden z flagowych produktów marki własnej sieci. W ostatnim czasie sieć prowadzi akcję "Paczka powitalna Dada". Celem Biedronki jest być jeszcze bliżej polskich rodzin, którym sieć towarzyszy w codziennych zakupach i celebrować wspólnie z nimi radość narodzin ich dzieci. Wspólnie z marką Dada Biedronka przekazuje paczkę powitalną każdemu maluchowi w Polsce, który przyjdzie na świat w 2020 roku.

W połowie 2020 r. firma rozpoczęła również wydawanie czasopisma dla przyszłych rodziców, rodziców noworodków i niemowlaków. Na łamach pisma "DADA" znajdują się porady, przepisy oraz kupony rabatowe na produkty sprzedawane w sieci sklepów Biedronka. Spółka prowadzi również stronę internetową z poradami dla rodziców.

Biedronka oferuje około tysiąca wyrobów private label. Artykuły pod marką własną odpowiadają za blisko połowę całości sprzedaży. 

Według danych PMR w 2019 r. wartość rynku produktów dla dzieci wyniosła 15,2 mld zł.

Sieć Biedronka posiada w Polsce ponad 3 tys. sklepów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.