1 minute: Sprzedajemy więcej kanapek

- Sprzedaż kanapek na przestrzeni jednego dnia jest uzależniona od specyfiki naszego punktu. W sklepach usytuowanych w metrze lub biurowcu klienci kupują kanapki głównie rano i w porze lunchu, zaś w sklepach, kawiarniach na lotniskach i dworcach kanapki cały dzień cieszą się dużym zainteresowaniem - mówi Aleksandra Rydzewska, młodszy menadżer produktu w HDS Polska.
1 minute to należąca do HDS Polska sieć niewielkich sklepów nastawionych na klinta chcącego szybko i wygodnie zrobić zakupy. Sklepy oferują między innymi gotowe kanapki. W 1 minute można kupić kanapki na bazie zarówno ciemnego i jasnego pieczywa z dodatkiem pasty jajecznej, łososia, tuńczyka, szynki i sera, tylko sera, salami, bekonu, pikantnego kurczaka itp. Najlepiej sprzedają się kanapki z szynką i serem (28 proc.), kurczak pikantny (23 proc.), jajko (20 proc.). Popularne są również te z bekonem (18 proc.) i tuńczykiem (6 proc.). W 2009 roku sprzedaż kanapek wzrasta o 1,35 proc. w stosunku do 2008 roku.
HDS Polska działa od 1997 roku budując własną ogólnopolską sieć kiosków pod markami Relay i Inmedio. Po 10 latach rozwoju sieć HDS Polska liczy 600 sklepów. Spółka prowadzi również kawiarnie Voyage Cafe, księgarnie Akapit, oraz inne jak Discover, Virgin, Business Shark.