PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Alternatywą dla franczyzy może być stowarzysznie kupców

Autor: dlahandlu.pl 15 kwietnia 2010 14:28

Sieć sklepów spożywczych Groszek z Międzyrzeca Podlaskiego liczy cztery sklepy. Jak mówi w rozmowie z portalem dla handlu.pl jej właściciel, Stanisław Andrzejczuk, jakiś czas temu otrzymał kilka propozycji od franczyzodawców. Nie zdecydował się jednak na przystąpienie do większej sieci.

- Oferty nie były dla mnie atrakcyjne. Poza tym obawiałem się konsekwencji wiążących się z uczestnictwem w takim przedsięwzięciu. W mieście handlarze mają kłopoty, bo klientów ubywa przez dyskonty. Jeśli sklep jest we franczyzie, a straci rentowność, może się to wiązać z konsekwencjami finansowymi wobec franczyzodawcy. Alternatywą mogłoby być utworzenie stowarzyszenia lokalnych kupców. Na to jednak trzeba kapitału, którego nie posiadamy - mówi Stanisław Andrzejczuk.

Sieć "Grosik" prowadzi cztery sklepy w Międzyrzecu Podlaskim. Placówki oferują szeroką gamę produktów spożywczych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO



OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7457
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,86

  • Śr

    4,39

  • Min

    3,19

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.