Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Bacówka: Franczyzobiorca jest lepiej zmotywowany niż pracownik

Obecnie pod szyldem Bacówka - Towary Tradycyjne działa osiem sklepów oferujących wyroby wędliniarskie przygotowywane według tradycyjnych receptur. Pięć spośród nich to placówki partnerskie. Firma dobrze ocenia ten model współpracy.
Reklama

Oprócz marki Bacówka-Towary Tradycyjne firma prowadzi także zupełnie odrębny koncept -„Smak Baca" czyli połączenie bistro i sklepów delikatesowych. - Dotychczas mieliśmy taki punkt w Krakowie, przy ulicy Frycza Modrzewskiego. Pomysł sprawdził się bardzo dobrze. Klienci, którzy przychodzili coś przekąsić np. żurek czy pierogi często decydowali się na zakup produktów w naszym sklepie. Dodatkową atrakcją była piwnica z winami - opisuje nasz rozmówca. - Niestety ze względu na wysokie koszty czynszu zdecydowaliśmy się przenieść ten lokal do Świeradowa-Zdrój. Jeżeli chodzi o ten format - również szukamy franczyzobiorców, choć w tym przypadku trzeba dysponować lokalem o powierzchni od 150 m kw. - informuje.

Według Dariusza Kucza zainteresowanie tradycyjnymi produktami rośnie. - Klienci mają coraz większą świadomość w jaki sposób robione są zwykłe wędliny. Na naszą korzyść na pewno działają programy telewizyjne, w których pokazuje się w jaki sposób ulepszane i odświeżane są hipermarketowe wędliny.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.